نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

دستگیره درب ضد سرقت خوب از کجا تهیه کنم؟

شاید شما هم از دسته افرادی باشید که احساس ناخوشایند بسته شدن درب منزل و پشت درب ماندن را تجربه کرده‌اید. این موضوع زمانی بسیار نا‌خوشایند‌تر می‌شود که از منزل گرم‌تان در فصل زمستان خارج شوید، درب بسته شود و مجبور شوید که پشت درب منتظر بمانید! در این زمان فقط یک جادوگر می‌تواند اثر انگشت خود را به دستگیره نشان دهد و درب باز شود! البته این روزها با پیشرفت تکنولوژی، همه می‌توانند جادوگر باشند! فقط کافیست با انتخاب، خرید و نصب دستگیره درب ضد سرقت هوشمند شما هم وارد جادوی قرن بیستم شوید! اگر برایتان جالب است که بدانید، دستگیره درب ضد سرقت چیست و دستگیره هوشمند درب ضد سرقت خوب را از کجا می‌توانید تهیه کنید، با ما همراه شوید.

دستگیره درب ضد سرقت چیست؟

دستگیره ضد سرقت، وسیله‌ای است که برای افزایش ایمنی محیط ساختمان، خانه و دفتر کار، مورد استفاده قرار می‌گیرد و جدا از بحث موارد امنیتی، به شدت در زیبایی و ساختار درب تاثیرگذار است. هنگام خرید این دستگیره‌ها باید به موارد زیر توجه نمایید:

·        جنس دستگیره

جنس دستگیره‌های موجود در بازار، بسته به شرکت تولیدکننده و آلیاژ به کار رفته، می‌تواند از برنج، کریستال، فولاد، مس، آلیاژهای آهن و فولاد و آلیاژهای آهن و برنج و نیکل باشد. بیشتر دستگیره‌های موجود در بازار، معمولاً فلزی و از نیکل، فولاد ضد زنگ و کروم ساخته می‌شوند که در زیبایی این دستگیره‌ها تاثیر به‌سزایی دارد.

·        شکل دستگیره

 دستگیره‌های ضد سرقت معمولاً به اشکال بیضی، تخم مرغی، اهرمی و دکمه‌ای به فروش می‌رسند.

·        قفل الکترونیکی دستگیره ضد سرقت

قفل از بخش‌های بسیار مهم دستگیره‌های هوشمند ضد سرقت به شمار می‌رود. سطح امنیتی قفل، از نکات مهم خرید دستگیره ضدسرقت است. هر چه سیستم الکترونیکی قوی‌تر باشد، امنیت قفل و دستگیره نیز بیشتر خواهد بود. انواع قفل این دستگیره‌ها عبارتند از:

ويژگی های دستگیره درب ضد سرقت خوب

خرید دستگیره درب ضد سرقت خوب وقتی امکان‌پذیر است که ویژگی‌های آن را بشناسید:

فواید نصب دستگیره درب ضد سرقت

خرید دستگیره هوشمند با هزینه نسبتاً بالایی همراه است و برای خرید، باید با فواید این دستگیره ‌ها آشنا باشیم:

نکات طلایی خرید دستگیره درب ضد سرقت

هنگام خرید دستگیره هوشمند درب ضد سرقت لازم است به کیفیت اجزای آن دقت نمایید:

با خرید دستگیره ضد سرقت از مجموعه تنسرلاک، خریدی مطمئن با دریافت کارت گارانتی را تجربه نمایید. تنسر لاک، نامی آشنا در بین ارائه‌دهندگان قفل هوشمند است که می‌توانید با خیال راحت، محصول مورد نیاز خود را از آن خریداری کنید.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل