نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

امکان تماس صوتی و تصویری به توئیتر اضافه می شود

فرایند خرید توئیتر توسط ایلان ماسک از ابتدا با جنجال و حاشیه های زیادی همراه بوده و سرانجام این میلیاردر ماجراجو در پی حکم دادگاه مجبور به خرید این شبکه اجتماعی شد. طی این مدت سیاست های ایلان ماسک منجر به انتقادات زیادی شده و موقعیت توئیتر را به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی به خطر انداخت. به نظر می رسد، وی در صدد ترمیم این آسیب ها بوده و قصد دارد امکان تماس صوتی و تصویری را به پلتفرم خود اضافه کند.

به گزارش سیناپرس، هنوز مدت زیادی از روزی که ایلان ماسک با یک کاسه روشویی وارد ساختمان توئیتر شد، نگذشته و طی این مدت شاهد تغییرات کلان در مدیران ارشد این مجموعه بوده و تعداد زیادی از کارمندان توئیتر نیز بیکار شدند. این موارد در کنار سیاست های افراطی ایلان ماسک موجب شد محبوبیت توئیتر در بین کاربران کاهش پیدا کرده و بسیاری از افراد تاثیر گذار اعلام کردند به گزینه های جایگزین این پلتفرم فکر می کنند.

احتمالا این موارد سبب شده است که ایلان ماسک به طور جدی در صدد بهبود وجهه این شبکه اجتماعی افتاده و اقداماتی را در این راستا انجام دهد. بر این اساس گفته می شود ایلان ماسک، مدیر اجرایی توییتر روز سه‌ شنبه جزئیاتی درباره ویژگی‌ های جدید این پلتفرم از جمله افزودن امکانات  تماس‌ و پیام‌ های رمزگذاری شده فاش کرد.

چند ماه پیش، ماسک برنامه‌ هایی را برای  Twitter 2.0 The Everything App  معرفی کرد که به گفته او دارای ویژگی ‌هایی مانند پیام ‌های مستقیم رمزگذاری شده  DM ، توییت‌ های طولانی و پرداخت‌ها خواهد بود.

ایلان ماسک روز سه ‌شنبه در توییتی گفت: به زودی امکان چت صوتی و تصویری بین کاربران در این پلتفرم ارائه می ‌شود، بنابر این  شما به عنوان کاربر توئیتر می ‌توانید بدون دادن شماره تلفن خود با مردم در هر نقطه از جهان صحبت کنید.

به گزارش سیناپرس، به گفته کارشناسان، ویژگی تماس در توییتر، پلتفرم میکروبلاگینگ را با برنامه هایی مانند برنامه های رسانه اجتماعی متا، فیس بوک و اینستاگرام که دارای ویژگی های مشابهی هستند، هماهنگ می کند.

ایلان ماسک اعلام کرد: نسخه ای از پیام های مستقیما رمزگذاری شده از چهارشنبه در توییتر در دسترس خواهد بود، اما نگفت که آیا تماس های تصویری و صوتی این پلتفرم نیز  رمزگذاری خواهند شد یا خیر؟

مترجم: نیروانا محمدحسینی

منبع: gmanetwork

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل