نمایشگاه کار دانشگاه تهران از اول خردادماه به مدت ۳ روز برگزار می‌شود

رییس دانشگاه تهران از برگزاری نمایشگاه کار از اول تا سوم خردادماه ۱۴۰۲ با حضور سازمان‌های داخلی و بین‌المللی در محل برگزاری نماز جمعه در این دانشگاه خبر داد.

سید محمد مقیمی روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران درباره برگزاری این نمایشگاه گفت: در نمایشگاه سه روزه کار دانشگاه تهران علاوه بر ارائه فرصت‌های شغلی و کارآموزی به کارجویان، کارگاه‌های آموزشی متنوع با رویکرد آماده‌سازی کارجویان برای ورود به بازار کار برپا می شود.

وی افزود: همچنین در حاشیه این نمایشگاه نشستی با حضور مدیران ارشد و تصمیم گیرندگان حوزه اشتغال کشور در سه بخش سازمان‌های دولتی، دانشگاه و صنعت در محل خانه گفتگوی دانشگاه تهران با هدف شناسایی مشکلات حوزه اشتغال جوانان و ارائه راهکارهای اجرایی برگزار می‌شود.

رییس دانشگاه تهران یادآور شد:  در این نمایشگاه همچنین مسابقه ایده برتر بر مبنای چالش های سازمان های شرکت کننده به عنوان پیش رویداد نمایشگاه در راستای کمک به کارفرمایان جهت شناسایی افراد توانمند و مستعد برگزار می‌شود و کارفرمایان برتر نیز بر مبنای نظرات دانشجویان و فارغ‌­التحصیلان دانشگاهی معرفی می‌شوند. در این نمایشگاه پس از ارزیابی برند کارفرمایی سازمان‌های حاضر در نمایشگاه به کارفرمایان برتر لوح تقدیر ارائه می شود.

وی ادامه داد: اطلاعات تمام دانشجویان و فارغ التحصیلان ثبت نام شده در قالب یک رزومه استاندارد جمع آوری شده و پس از بررسی و دسته­ بندی رزومه‌ها، سوابق و توانمندی­ های هریک از دانشجویان به صورت کلی ارزیابی و با توجه به زمینه‌های شغلی و کار آموزی در نمایشگاه کار، گزارش‌های آن در اختیار کارفرمایان حاضر در نمایشگاه قرار می‌گیرد.

رییس دانشگاه تهران تصریح کرد:: برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف و ارائه خدمات مشاوره شغلی توسط یک تیم حرفه‌ای در روزهای برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی برای توان­ افزایی و ارتقای دانش و آگاهی دانشجویان و فارغ ­التحصیلان دانشگاه و مشارکت با آنها در جهت انتخاب فرصت­ های شغلی مناسب است.

مقیمی یادآور شد: انتخاب هوشمندانه بهترین فرصت‌های شغلی از یک سو و گزینش نیروهای متخصص و با استعداد از سوی دیگر، این رویداد را به تجربه‌ای منحصر به فرد در دانشگاه تهران برای کارجویان و کارفرمایان تبدیل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا