نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر از دانشگاهیان در جشنواره ملی بر مدار امید

دبیر اجرایی جشنواره ملی “بر مدار امید” از رقابت بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر از دانشگاهیان کشور در جشنواره فرهنگی- آموزشی “بر مدار امید” خبر داد و گفت: اختتامیه این جشنواره همزمان با ایام دهه کرامت برگزار می شود.

به گزارش سیناپرس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، رحیم مرادی با تشریح اهداف و جزییات برگزاری این جشنواره افزود: دبیرخانه این جشنواره همزمان با فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز بکار کرد و دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه‌های سراسر کشور اقدام به ارسال آثار و شرکت در دوره های آموزش مجازی کردند.

وی گفت: جشنواره ملی “بر مدار امید” با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در دو بخش “آموزش مجازی ” و “تولید محتوای آموزشی – رسانه‌ای” هم اکنون در حال برگزاری است.

مرادی در خصوص هدایای جشنواره افزود: تبلت، گوشی هوشمند وکمک هزینه خرید لوازم دیجیتال و آموزشی از جمله جوایز این جشنواره است و به افراد شرکت کننده در دوره های آموزش مجازی، گواهینامه معتبر آموزشی اهدا خواهد شد.

وی همچنین در خصوص تمدید جشنواره بیان کرد: با توجه به درخواست‌های مخاطبان و دبیران اجرایی جشنواره در دانشگاه‌ها و دفاتر نهاد، جشنواره تا ۲۹ اردیبهشت ماه تمدید شد. برگزیدگان جشنواره همزمان با ایام دهه کرامت معرفی و از دبیران اجرایی برگزیده سامانه تقدیر و تشکر می شود.

علاقمندان ‌می‌توانند برای کسب ‌اطلاعات‌ بیشتر و شرکت در این جشنواره ملی ‌به ‌سامانه آموزش ‌مجازی ‌دانشگاهیان به آدرس ذیل مراجعه کنند.

https://www.ecnahad.ir/barmadareomid

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل