نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

کسب رتبه‌های برتر پژوهش و تحقیق توسط دانش‌آموزان اردبیلی

معاون آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سال گذشته بیش از ۱۵۰ نفر از دانش آموزان استان اردبیل حائز رتبه های برتر کشوری در امر پژوهش و تحقیق شدند.

به گزارش سیناپرس اردبیل، محمدرضا جاهد، معاون آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در بیست و پنجمین برنامه معلم پژوهنده در سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۵۰ نفر مشارکت داشته‌اند.

معاون آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: ۶۷ اثر برتر منطقه‌ای به مرحله‌ استانی راه یافته و نفرات برتر تجلیل شدند.

جاهد ضمن اشاره به اهمیت انجام طرح های پژوهشی در خصوص موضوعات مختلف آموزش و پرورش که نتایج آنها می تواند باعث بهبود فعالیت های انجامی در آموزش و پرورش استان شود بیان کرد: در سال گذشته ۱۴ عنوان طرح پژوهشی با دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی تصویب و عقد قرارداد شد.

وی به اجرای برنامه‌های مختلف در هفته پژوهش سال گذشته اشاره کرد و گفت: در هفته پژوهش برنامه‌های مختلفی از جمله تجلیل از ۲۸۰ نفر از معلمان پژوهنده برتر؛ شرکت در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری؛ برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط با پژوهش در مدارس و سایر برنامه ها اجرا شد.

جاهد افزود: در بیست و سومین جشنواره انتخاب پژوهشگر برتر ۵۵ نفر مشارکت داشتند که از پژوهشگرهای برتر با اهدای لوح و هدایا تجلیل شد.

معاون آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل ضمن اشاره به کسب ۹ مقام برتر کشوری در ارتباط با پژوهش در سال گذشته اظهار کرد: بیش از ۱۵۰ نفر از دانش آموزان استان اردبیل حائز رتبه های برتر کشوری در امر پژوهش و تحقیق شدند که با اهدای لوح و هدایا از آنها تجلیل شد.

خروج از نسخه موبایل