نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

حضور دانشجویان فارس در مرحله منطقه ای یازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران

سینا

به گزارش خبرگزاری سینا پرس فارس، مرحله منطقه ای یازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران به میزبانی چهار استان تهران، ایلام، اصفهان و خراسان رضوی با حضور ۵۸ تیم از سراسر کشور از تاریخ ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و تا 25 اردیبهشت ادامه دارد.
تیم جدال احسن از مرکز شهید مطهری دانشگاه فرهنگیان استان فارس برگزیده مرحله استانی این رقابت در اسفندماه سال گذشته با حضور آقایان سیدمحمدرضا سلامی، علیرضا صبورخرامه، طاهاطاهرزاده و محمدهادی محتشم نیا، رقابت خود را با پشت سر گذاشتن تیم برنا از استان یزد شروع کرد.
میزبانی منطقه جنوب به عهده سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان می باشد و تیم هایی از استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس، قم، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، هرمزگان و یزد در این رقابت شرکت میکنند.

گفتنی است مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران توسط مرکز ملی گفت‌وگو، مناظره و آزاداندیشی سازمان دانشجویان ایران، هر ساله در سه مرحله استانی، منطقه ای و کشوری با حضور تیم‌های دانشجویی از سراسر کشور برگزار می گردد. دانشجویان جهت شرکت در این مسابقه‌ هیچ‌گونه محدودیتی از نظر جنسیت، رشته و مقطع تحصیلی نخواهند داشت. علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و گزارش ادوار گذشته مسابقات می توانند به پایگاه اینترنتی www.isdc.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام

گزارش: فتانه حق پرست

خروج از نسخه موبایل