نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

برگزاری همایش ملی "نخبگان فردا" در مهر ماه جاری

دکتر آریا الستی با اشاره به برگزاری دهمین همایش ملی «نخبگان ‌فردا» در مهر ماه، افزود: باتوجه به تأکیدات رهبر معظم‌ انقلاب بر حضور فعال اجتماع نخبگانی در عرصه اقتصاد مقاومتی، رویکرد و محور اصلی این همایش، «نقش نخبگان ‌فردا در اقتصاد مقاومتی» است.

الستی، با بیان این که دهمین همایش ملی نخبگان ‌فردا در روزهای 27 و 28 مهر ماه در سالن اجلاس سران اسلامی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در این همایش نشست‌های موازی و تخصصی با حضور نخبگان و مستعدان‌ برتر و همچنین صاحب‌نظران حوزه اقتصاد با محوریت اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود تا افراد ایده‌های خود را در یک فضای حرفه‌ای و در حضور صاحب‌نظران بیان کرده و به نقد بگذارند.

وی افزود: همچون سال‌های گذشته در روز دوم همایش، اجتماع نخبگانی به دیدار رهبر معظم‌ انقلاب می‌روند و در روز سوم نیز بازدیدهای تخصصی و فرهنگی طراحی شده که با کیفیت بیشتری نسبت به سال گذشته برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا، معاون فرهنگی بنیاد ملی نخبگان با اشاره به نحوه ثبت‌نام متقاضیان، توضیح داد: از هفته آینده با ارسال پیامک و ایمیل به مستعدان ‌برتر از آنها برای حضور در این همایش دعوت می‌شود. این افراد پس از دریافت ایمیل و یا پیامک می‌توانند با مراجعه به سایت بنیاد ملی نخبگان نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل