نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

رونمایی از دو کتاب آیت‌الله بهشتی در شیراز

سینا

طی مراسمی از دو کتاب آیت‌الله احمد بهشتی، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با عناوین «حکمت و سیاست» و «ماه در محاق» رونمایی شد.

به گزارش سینا پرس فارس، مراسم «آیت بهشت» به منظور رونمایی از دو کتاب آیت‌الله احمد بهشتی، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با عناوین «حکمت و سیاست» و «ماه در محاق» عصر دیروز، ۶ اردیبهشت‌ماه در شیراز برگزار شد.

محمد حسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه عمومی فارس در این مراسم با بیان اینکه برای سومین نوبت از آثار آیت‌الله بهشتی رونمایی می‌شود، گفت: پیش از این در آبان ماه سال های ۹۵ و ۹۷ بود که از آثار ایشان رونمایی شد.

وی تصریح کرد: در نخستین مراسم رونمایی از آثار آیت‌الله بهشتی ۸۳ اثر از ایشان منتشر شده بود رونمایی و امروز دو اثر از ایشان با عنوان ماه در محاق و حکمت و سیاست رونمایی شد.

فیروزی ادامه داد: در این آیین از دو کتاب آیت‌الله بهشتی با عنوان «ماه در محاق» که سیری در سیره اخلاقی امام حسن عسکری(ع) است و کتاب «حکمت و سیاست» که مجموعه خاطرات آیت‌الله بهشتی است، رونمایی شد.

وی با بیان اینکه  کتاب ماه در محاق جزو منابع جشنواره کتابخوانی رضوی است،  افزود: در این دوره کتاب استاد جزء منابع جشنواره است و در تمام کتابخانه‌های عمومی کشور سراسر کشور که بیش از ۳۵۰۰ کتابخانه است این کتاب ترویج می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های فارس با اشاره به کتاب حکمت و سیاست افزود: این کتاب مجموعه خاطرات شخصیت‌ آیت‌الله بهشتی است که اثری مهم برای شیراز و فارس بوده است.

انتهای پیام

گزارش: فتانه حق پرست

خروج از نسخه موبایل