نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

برگزاری نخستین نشست تخصصی میراث فرهنگی و هنری سیراف در پهنه خلیج‌ فارس

همزمان با روز خلیج فارس، نخستین نشست تخصصی همایش ملی «میراث فرهنگی و هنری سیراف در پهنه خلیج‌ فارس» توسط انجمن علمی باستان شناسی ایران و پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر با همکاری شماری از نهادها و دستگاه ‌های اجرایی از جمله موزه ملی ایران، پژوهشگاه میراث فرهنگی و اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر برگزار می شود.

به گزارش سیناپرس، روابط‌ عمومی انجمن علمی باستان ‌شناسی ایران اعلام کرد : نخستین نشست تخصصی همایش ملی میراث فرهنگی و هنری سیراف در پهنه خلیج‌ فارس با هدف افزایش آگاهی عمومی در رابطه با اهمیت تاریخی خلیج فارس و فراهم کردن فرصت گفتگوی تخصصی کارشناسان و صاحبنظران این حوزه برگزار می شود.

در این نشست، محمد حسن طالبیان، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و عضو گروه تخصصی معماری و شهرسازی فرهنگستان هنر، کامیار عبدی، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی، حامد وحدتی نسب، عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس، محی‌الدین جعفری، نویسنده کتاب سیراف؛ دانش مهندسی سازه های آبی و محمداسماعیل اسمعیلی جلودار، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و دبیر علمی همایش به سخنرانی می ‌پردازند.

این نشست روز یکشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ساعت ۱۵ تا ۱۷ و ۳۰ دقیقه ، در فرهنگستان هنر، به نشانی خیابان ولی‌ عصر، پایین ‌تر از تقاطع خیابان طالقانی، شماره ۱۵۵۲، طبقه سوم، سالن گلستانِ هنر، برگزار می ‌شود.

گفتنی است همایش ملی «میراث فرهنگی و هنری سیراف در پهنه خلیج فارس» نیز در آذر ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و مهلت ارسال اصل مقالات تا پایان تیرماه خواهد بود.

به گزارش سیناپرس، علاقه مندان و متخصصین این حوزه می توانند جهت اطلاع از شرایط ارسال آثار و ثبت مقالات خود در این همایش به اینجا مراجعه کنند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل