کلید های برق هوشمند می شوند

تصور کنید که چراغ ها را زمانی که در حال استراحت هستید بتوانید خاموش و روشن کنید یا آن ها را طوری برنامه ریزی کنید تا در موقع ورود شما به خانه کاملا اتوماتیک وار روشن شوند. شرکت سوئیچ میت امکان استفاده از این تکنولوژی را خیلی ساده و بدون  استفاده از سیم در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. به گفته دنیل پنگ موسس این شرکت انتظار می رود محصولات هوشمند زندگی را برای ما ساده کنند اما نصب این وسایل به تنهایی سخت و پیچیده به نظر می رسد و برای آن هایی که استعداد کافی ندارند کاملا غیر ممکن تصور می شود.

به گفته پنگ هدف سوئیچ میت ارائه وسیله ای  با نصب آسان بوده. این وسیله به صورت مغناطیسی روی کلید های برق قرار گرفته و به آسانی روی انواع این کلید ها نصب می شود. داخل این وسیله موتور کوچکی قرار دارد که در زمان فعال شدن کلید را روشن می کند.

بعد از این که این دستگاه روی کلید برق قرار گرفت برای روشن و خاموش کردن چراغ ها 2 راه وجود خواهد داشت , یکی این که خیلی آرام روی پنل این دستگاه ضربه بزنیم و یا با استفاده از اپلیکیشن گوشی های هوشمند خود که به سیستم عامل اندروید یا آی او اس مجهزند آن ها را خاموش و روشن کنیم. چراغ ها را بدون نیاز به این که لازم باشد به سمت کلید های برق برویم می توانیم خاموش و یا روشن کرده و یا جوری آن ها را برنامه ریزی کنیم تا در زمان سفر خاموش باشند و زمانی که صاحب خانه بازگشت به طور اتوماتیک وار روشن شوند.

اپلیکیشن مورد نظر توسط بلوتوث به دستگاه متصل بوده و این بدان معناست که برای کنترل دستگاه باید به آن نزدیک باشیم در غیر این صورت نمی توان هیج دستوری توسط اپلیکیشن به دستگاه داد.

در حال حاضر قیمت این دستگاه 45 دلار آمریکا می باشد.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا