نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ساخت پروژکتور لیزری سازگار با محیط زیست

شرکت فناوری ایسر (Acer) مستقر در تایوان در حال افزودن یک پروژکتور لیزری جدید به طیف محصولات دوستدار محیط زیست خود با نام Vero است که دارای یک شاسی و بدنه حاوی مقدار قابل توجهی پلاستیک بازیافتی است.

به گزارش سيناپرس، این پروژکتور لیزری در مقایسه با مدل های دیگر شرکت ایسر برای لامپ خود به انرژی کمتری نیاز دارد و دارای بدنه و بسته بندی قابل بازیافت است.

پروژکتور لیزری Vero PL3510ATV در یک شاسی پیچیده شده که با استفاده از ۵۰ درصد زباله های پلاستیکی بازیافت شده پس از مصرف، ساخته شده است و Acer توانسته با موفقیت و با استفاده از ترکیبی از منبع نور لیزری پیشرفته و راندمان انرژی بالا مصرف برق این دستگاه را تقریباً ۴۸ درصد کاهش دهد.

دیود لیزری این دستگاه ۴۸۰۰ لومن برای مشاهده بالقوه در طول روز می دهد و برای حدود ۲۰ هزار ساعت استفاده معمولی یا ۳۰ هزار  ساعت در حالت اکو خوب ارزیابی می شود.به گزارش سیناپرس، فناوری لیزر فسفر در قلب دستگاه به آن اجازه می دهد تا رنگ های غنی و دقیق ارائه دهد و در عین حال هشت برابر کاهش نور کمتری ایجاد کند. این پروژکتور فول اچ دی می تواند تصاویر ۷۹ اینچی را از فاصله ۲ متری منعکس کند.

پروژکتور دارای رتبه IP5X دارای تصحیح کیستون دو بعدی خودکار و تنظیم چهار گوشه برای سهولت در تنظیم بوده و دارای فوکوس و زوم دستی است. به گفته شرکت سازنده، کاربران می توانند از طریق یک جفت درگاه HDMI 2.0 یک دستگاه منبع را به کابل متصل کنند. در ضمن با نصب یک دانگل Android TV که در جعبه این محصول وجود دارد، کاربران می توانند نیازهای سرگرمی خود را برآورده کند. صدا در این دستگاه توسط یک بلندگوی ۱۰ واتی ارائه می‌ شود، اگرچه خروجی ‌های صوتی آنالوگ و دیجیتال نیز در پشت در دسترس هستند.

به گزارش سیناپرس، به نظر می ‌رسد پروژکتور ایسر Vero PL3510ATV با قیمت اولیه ۱۳۹۹ یورو و از ماه سپتامبر (مهر ماه) به فروش می ‌رسد و احتمالا تا آن زمان اطلاعات دقیق تری از آن منتشر شود.

مترجم: سامیه خسروی زاده

منبع: Acer

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل