گزارش تصویری از نمایشگاه بین المللی خودرو در شانگهای

بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو شانگهای روز سه شنبه در مرکز نمایشگاه ها و همایش های ملی  شانگهای  آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه جدیدترین محصولات شرکت های بزرگ خودروسازی جهان به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش سیناپرس، نمایشگاه بین المللی خودرو شانگهای که با نام Auto Shanghai 2023 نیز شناخته می‌شود، اولین نمایشگاه بین ‌المللی خودروی کلاس A است که از زمانی پایان بحران همه گیری کرونا در چین، به میزبانی این کشور برگزار می شود.

این رویداد بسیار مهم با ۱۳ سالن نمایشگاهی سرپوشیده، مساحت نمایشگاهی بیش از ۳۶۰ هزار متر مربع را به خود اختصاص داده است. به گفته مسئولان برگزارکننده، حدود هزار شرکت از ۲۰ کشور و منطقه  مختلف جهان در نمایشگاه خودرو شانگهای شرکت کرده و حدود ۱۵۰۰ خودرو در این رویداد به نمایش گذاشته شده است.از جمله مهمترین خودروهای رونمایی شده در این رویداد بین المللی می توان به ویژن 357، خودروی مفهومی پورشه،  پورشه 911 تارگا 4 ، یک خودروی مفهومی جدید مرسدس بنز، یک نسخه خاص و مفهومی ب ام و ، مدل های جدید Yangwang Auto و مکس اوت، خودروی مفهومی نیسان، اشاره کرد.

برخی از شرکت های مشهور مانند شورلت و تویوتا نیز از محصولات جدیدی که قرار است به بازار ارائه شوند رونمایی کرده و البته تویوتا طرفدارنش را با نمایش نسخه مفهومی bZ FlexSpace غافلگیر کرد.

در حاشیه این نمایشگاه فناوری های مرتبط با هوش مصنوعی و خودروهای هوشمند، شبیه سازی رانندگی با واقعیت مجازی و سامانه های جدید امنیتی خودروها معرفی شده و بازدیدکنندگان می توانند حضور در داخل یک کابین هوشمند خودروهای نسل آینده را تجربه کنند.

به گزارش سیناپرس، در این گزارش تصویری که تمامی تصاویر آن متعلق به شب گذشته هستند، شاهد گوشه هایی از این نمایشگاه مهم در دنیای خودروسازی هستید.

مترجم: نیروانا محمدحسینی

منبع: english.news.cn

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا