نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ارائه تازه ترین دستاوردها در کنگره از ایده تا واقعیت در دندان پزشکی امروز

به گزارش دبیرخانه این کنگره، رئیس انجمن دندان پزشکان عمومی شعبه فارس و رئیس اولین همایش 'از ایده تا واقعیت در دندان پزشکی امروز' اظهار کرد: محور اصلی این کنگره بر موضوعات پروتز (پروتزهای ثابت، لمینیت ها و کامپوزیت ها)، ترمیم و زیبایی تمرکز دارد و تازه ترین دستاوردها در این زمینه به مخاطبان ارائه می شود. 
دکتر علی اکبر زندی افزود: عصب کشی (اندو)، ایمپلنت و کودکان دیگر محورهای این کنگره را تشکیل می دهند؛ از همین رو از تمام گروه های دندان پزشکی مرتبط با این موضوعات برای شرکت در کنگره دعوت شده است. 
وی بیان کرد: این کنگره سراسری حدود 40 سخنران و برگزارکننده کارگاه دارد که از اساتید برجسته دانشگاه های شهید بهشتی، تهران، شیراز و مشهد برای سخنرانی و برگزار کردن کارگاه ها دعوت شده است. 
دکتر زندی با بیان اینکه این کنگره هفت پنل سخنرانی نیز دارد، افزود: همچنین 15 کارگاه علمی در رشته های مختلف و به منظور افزایش مهارت و دانش دندان پزشکان در دو سالن هتل همای شیراز و در جریان برگزاری این کنگره برگزار می شود.
وی به برپایی نمایشگاهی در حاشیه این کنگره اشاره کرد و گفت: از 50 شرکت دعوت شده است تا با برپایی نمایشگاهی در حاشیه این کنگره، جدیدترین و معتبرترین تجهیزات و مواد دندان پزشکی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند. 
رئیس اولین همایش 'از ایده تا واقعیت در دندانپزشکی امروز' گفت: در روز پیش کنگره (26 مردادماه) نیز کارگاهی با موضوع کنترل عفونت در دندانپزشکی در سالن سینا و صدرای دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد. 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل