نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

لزوم عزم ملی در حوزه فرهنگی و تربیتی / آموزش و پرورش پیشگام باشد

سینا

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در نشست هم اندیشی با مدیر کل و اعضای شورای معاونان و روسای نواحی آموزش و پرورش شیراز و حضور شهردار شیراز شورای اسلامی و شهرداران نواحی یازده گانه کلانشهر شیراز، تاکید کرد: در حوزه فرهنگی و تربیتی نیازمند یک عزم ملی هستیم لذا آموزش و پرورش در این راستا پیشگام باشد

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت:پیشنهاد می کنم کارگروه مشترکی بین آموزش و پرورش و شهرداری شیراز تشکیل و ضمن هم افزایی بتوان مطالبات اموزش و پرورش نیز پیگیری شود لذا تقویم زمانی برای انجام تعهدات شهرداری تعیین شود.

به گزارش سینا پرس فارس، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، مهندس مهدی طاهری در سومین نشست هم اندیشی شهردار و اعضای شورای اسلامی و شهرداران نواحی یازده گانه کلانشهر شیراز، با مدیرکل، اعضای شورای معاونان و روسای نواحی آموزش و پرورش شهر شیراز در باشگاه شماره دو فرهنگیان اظهار کرد:حضور پیشکسوتان فرهنگی در شورای اسلامی شهر شیراز ظرفیت ارزشمندی است.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: از شهردار شیراز انتظار داریم در مواردی که به شهردار تفویض اختیار شده مطالبات و مسائل آموزش و پرورش را تعیین تکلیف کند.
طاهری تصریح کرد: پیشنهاد می کنم کارگروه مشترکی بین آموزش و پرورش و شهرداری شیراز تشکیل و کلیه مسائل فی مابین پیگیری شود لذا تقویم زمانی برای انجام تعهدات شهرداری تعیین شود.
وی اضافه کرد: برگزاری چنین نشست مشترکی بین دو دستگاه کار ارزشمندی است که آموزش و پرورش به آن مبادرت کرده است.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز اظهار کرد: ضروری است مطالبات آموزش و پرورش پرداخت و شرایط به روز شود.
سید ابراهیم حسینی افزود: تعیین تکلیف برخی فضاهای آموزشی به رفع کمبود احتمالی مدرسه کمک می کند لذا باید در این خصوص اقدام شود.

خروج از نسخه موبایل