نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

معرفی اساتید برگزیده دانشگاه علوم‌پزشکی تهران در جشنواره قدر استاد

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره «قدر استاد» با اشاره به فرایند انتخاب برگزیدگان این جشنواره گفت: در انتخاب استاد برگزیده آموزشی آراء فراگیران از ملاک های اصلی است و در کنار آن نظرات مدیران گروه و معاونین آموزشی بیمارستان ها و امتیازات ارزشیابی‌های سالانه اساتید در پنج سال اخیر در انتخاب نهایی هیئت داوران تاثیرگذار خواهد بود.

 دکتر سعید پورحسن ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در جشنواره امسال در حیطه آموزش علوم پایه یک برگزیده؛ حوزه تخصصی و فوق‌تخصصی، دو برگزیده و در زمینه آموزش پزشکی عمومی دو برگزیده خواهیم داشت. همچنین جایزه ویژه هیئت داوران به یک استاد جوان و یک استاد پیشکسوت شایسته تقدیر اهدا خواهد شد.

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره قدر استاد با اشاره به انتخاب دو برگزیده در حوزه پژوهش در جشنواره قدر استاد گفت: در بخش برگزیده پژوهشی دو نفر از اساتید در بخش بالینی و پایه معرفی می شوند که انتخاب بر اساس میزان راهنمایی پژوهشی هر استاد، فاکتور رجوع و استناد به او در سامانه علم سنجی صورت می‌گیرد.

وی از استقبال چشمگیر فراگیران در معرفی اساتید منتخب و مشارکت در نظرسنجی دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: تعداد قابل توجهی از فراگیران در نظرسنجی شرکت کردند و نرخ مشارکت مطلوبی در این زمینه رقم خورده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران، جشنواره «قدر استاد» که هر ساله به همت دانشکده پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران با هدف تقدیر از اساتید برتر این مرکز آموزشی برگزار می‌شود. پنجمین دوره این جشنواره با معرفی اساتید نماد آموزش عالی کشور برگزار می‌شود. زمان دقیق برگزاری آئین پایانی این جشنواره اطلاع رسانی خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل