نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

“سینا پرس” در معرفی نخبگان ایفای نقش کند

سینا

به گزارش سینا پرس فارس،‌ هادی رضایی، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس، امروز، ۲۶ فروردین در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی این استان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه فارس در قله است، گفت: در قله بودن فارس ناشی از منابع و نیروهای انسانی نخبه‌ای است که در دانشگاه‌ها و مراکز تخصصی ایفای نقش می‌کنند که نیاز به معرفی دارند و کار جهاد دانشگاهی در راه‌اندازی خبرگزاری‌های تخصصی نظیر سینا اتفاق مبارکی است که می‌تواند در بحث معرفی نیروهای نخبه و توانمندی‌های علمی نقش مهمی ایفا کند.

رضایی افزود: نکات بیان شده از سوی رئیس جهاددانشگاهی فارس در بحث شعار سال کاملاً کارشناسی شده و قابل تأمین بود و نیاز است که این مسئله در هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان پرداخته شود تا رسانه بتواند نقش خود را در رشد تولید و مهار تورم ایفا کند.

وی با بیان اینکه قطعاً تحقق شعار سال نیاز به هم‌فکری، هم‌‌اندیشی و هم‌افزایی رسانه‌ها دارد تا بتوانیم با یک راهبرد مسیر خود را در جهت اعتلای نظام و انقلاب مشخص کنیم، گفت: شرایطی که امروز مردم در نظام جمهوری اسلامی در آن قرار گرفته‌اند، شرایط حساسی است که می‌طلبد رسانه‌ها هم به این عرصه ورود جدی داشته باشند.

رضایی با اشاره به ظرفیت‌های جهاددانشگاهی در ابعاد مختلف گفت:‌ از این نهاد انقلابی انتظار جهاد علمی و ارائه راهکارهای برون‌رفت از بحران‌ها است و باید تلاش کنیم که دشمن نتواند از مشکلاتی که در جامعه امروز وجود دارد، سوءاستفاده کرد و بین مردم و حاکمیت فاصله ایجاد کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس بیان کرد: از طرفی مسئولان در تمام مسندهای سیاسی، فرهنگی و اقتصادی باید شرایط را درک کرده و در راستای منویات رهبری در مهار تورم و چاله‌های فرهنگی تلاش کنند و اگر به صورت همسو و متوازن این مسائل حل نشود، قطعاً شاهد کاهش اعتماد مردم به نظام خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به نام تحول به دنبال سرنگونی نظام جمهوری اسلامی است، گفت:‌ رهبر معظم انقلاب هم بر تحول تأکید دارند اما تحول واقعی نیاز به شناخت ضعف‌ها دارد و باید برای این مسئله آسیب‌شناسی تخصصی انجام دهیم.

انتهای پیام

گزارش: فتانه حق پرست

خروج از نسخه موبایل