جدیدترین محصول هیوندای معرفی شد

شرکت خودروسازی هیوندای روز گذشته به طور رسمی قیمت و مشخصات انواع بنزینی و هیبریدی هیوندای کونا جدید را قبل از عرضه این مدل در اواخر سال جاری به تفصیل اعلام کرد.

به گزارش سیناپرس، طرفداران هیوندای می توانند منتظر محصول جدید این شرکت به نام هیوندای کونا ۲۰۲۳ باشند که بر اساس اطلاعات منتشر شده، ارزان‌ترین نوع آن با قیمت ۲۵۷۲۵ پوند، دارای یک موتور 1.0 لیتری بنزینی توربوشارژ – با تولید ۱۱۸  اسب بخار قدرت و انتشار گاز CO2 131 تا ۱۵۰ گرم در کیلومتر است. این ویژگی ‌ها شامل چرخ ‌های آلیاژی 17 اینچی و صندلی ‌های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع به‌ علاوه دو صفحه نمایش خمیده 12.3 اینچی  شامل یک نمایشگر ابزار دقیق و یک صفحه نمایش لمسی سرگرمی اطلاعاتی با پشتیبانی از Apple CarPlay و Android Auto است.

تریم N Line حدود ۲۷۵۲۵ پوند قیمت دارد که  مجهز به عناصر سبک اسپرت، رینگ های آلیاژی ۱۸ اینچی و درب عقب برقی است. در داخل این خودرو نیز فرمان گرم شونده، روشنایی محیط و پد شارژ بی سیم تلفن اضافه می شود.

به گزارش سیناپرس، شما با پرداخت ۲۹۹۲۵ پوند، یک مدل N Line S دریافت می ‌کنید که دارای صندلی‌ های قابل تنظیم برقی با روکش‌ های چرمی و  سیستم هوشمند گرمایش و تهویه و همچنین کنترل آب و هوای سه منطقه‌ ای و سیستم صوتی Bose با هفت بلندگو است.

نسخه نهایی این محصول دارای همان قیمت N Line S بوده و ظاهری ظریف تر، صندلی های جلوی تمام چرم و سانروف را ارائه می دهد. انتخاب گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه بدون در نظر گرفتن سطح تریم، ۲۰۰۰ پوند اضافی هزینه دارد.

پیشرانه هیبریدی کونا ۱۳۹ اسب بخار قدرت داشته و در حالت عادی تمامی مدل های هیبریدی مجهز به گیربکس شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه هستند.

به گزارش سیناپرس، قیمت هیوندای کونا تمام الکتریکی هنوز به طور رسمی مشخص نشده است، اما انتظار می ‌رود که قیمت آن از حدود ۳۳ هزار پوند شروع شود. این خودرو با دو پیشرانه عرضه خواهد شد: یک مدل استاندارد با موتور ۱۵۴ اسب بخار و باتری 48.4 کیلووات ساعت و یک مدل برد بلند با موتور ۲۱۴ اسب بخار و باتری 65.4 کیلووات ساعت.

مترجم: رضوان خندان

منبع: autocar

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا