نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

درد یکی از شایع ترین علت مراجعه به داروخانه ها

دکتر سید علی سبحانیان اظهار کرد :درمان درد بیماران چه آنی ، حاد ،مزمن و طولانی باشد نیاز به مشاوره با پزشک دارد و بیماران باید از مصرف خودسرانه مسکن ها خودداری کنند تا ناخودآگاه خود را دچار عوارض جانبی شدید تر مسکن ها نکنند.
وی اضافه کرد : داروسازان قبل از ارائه هر گونه مشاوره به بیمار ابتدا نسبت به وضعیت (بارداری)، رژیم غذایی، بیماری های احتمالی دیگر و داروهای مورد استفاده بیمار سوال کنند تا بهترین و مناسب ترین دارو را تجویز و توصیه کنند.
دبیر اجرایی پانزدهمین همایش سالانه انجمن علمی داروسازان ایران در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: درد یکی از علائم بیماری است که باید تسکین پیدا کند و این مساله نیاز به مدیریت توسط پزشکان دارد.
سبحانیان اظهار کرد : 'چگونگی مدیریت درد بیماران در داروخانه ها توسط داروسازان' موضوع اصلی برگزاری پانزدهمین همایش سالانه انجمن علمی داروسازان ایران است.
وی افزود: در افتتاحیه این همایش مسوولان عالی رتبه کشوری و برخی از اعضای مجلس شورای اسلامی، مسوولان وزارت بهداشت و انجمن علمی داروسازان حضور خواهند داشت.
وی ادامه داد: هم چنین در روز پایانی همایش جشن بزرگ روز داروساز به میزبانی انجمن علمی داروسازان ایران نیز برگزار خواهد شد.
پانزدهمین همایش سالانه انجمن علمی داروسازان ایران از مورخ 3 تا 5 شهریور در سالن همایش های رازی برگزار خواهد شد و برای شرکت کنندگان دارای 18 امتیاز بازآموزی است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل