نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

نیک اندیشی بانوی شیرازی در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان

سینا

بانوی نیک اندیش شیرازی در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان، با اهدای یک باب منزل مسکونی به جمع نیک اندیشان عرصه سلامت پیوست.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین تامین سلامت فارس، مدیرعامل این مجمع در حاشیه جلسه امضای این صلح نامه اعلام کرد: بانوی نیک اندیش «فاطمه صفوی سروستانی» پس از مشورت با کارشناسان مجمع خیرین، شش دانگ منزل مسکونی خود واقع در خیابان خلیلی شیراز را به عرصه سلامت اهدا و با خیرین این عرصه همگام شد.

دکتر رامجردی گفت: این ملک واقع در خیابان خلیلی شیراز به متراژ ۸۵۲ متر مربع، طی صلح نامه منعقد شده در دفتر مجمع خیرین به عرصه سلامت اهدا شد.

او با بیان اینکه خیرین عرصه سلامت به دو شیوه املاک خود را به عرصه سلامت اهدا می کنند، افزود: گروهی از خیرین املاک خود را به صورت کامل در زمان حیات اهدا و گروهی دیگر طی تفاهمنامه ای در قالب صلح نامه عمری با تنظیم اسناد، ملک را بعد از حیات خود به عرصه سلامت واگذار می کنند و بانو صفوی سروستانی از جمله خیرین بزرگواری است که این منزل را به صورت عمری صلح کرده است.

به گفته مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس، این بانوی نیکوکار پیش از این نیز یک باب منزل در جوار حرم مقدس حضرت سیدعلاالدین حسین(ع) شیراز برای راه اندازی دارالقرآن، اهدا کرده است.

دکتر رامجردی ضمن اشاره به آمارها در زمینه اهدای ملک به مجموعه سلامت استان گفت: طی بیش از دو دهه فعالیت این مجمع تاکنون، خیرین ۴۲۶ ملک، شامل زمین و منازل مسکونی به ارزش صدها میلیارد تومان، برای توسعه خدمات سلامت در استان، اهدا کرده اند.

با حضور دکتر «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس، دکتر «محمود نجابت» مشاورعالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی اکبر رامجردی» مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس و بانو «فاطمه صفوی»، این صلح نامه طبق نیت این نیکوکار عرصه سلامت، برای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان، در اختیار خیریه امدادگران عاشورا که فعالیت های گسترده ای در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان دارد، قرار گرفت.

انتهای پیام

گزارش: فتانه حق پرست

خروج از نسخه موبایل