فاصله علم و تخصص از معضلات نظام آموزشی کشور است

به گزارش واحد علوم و تحقیقات، دکتر 'علی عباس پور' روز دوشنبه در دومین روز از جشن دانش آموختگی ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی ضمن تبریک سالروز ولادت امام هشتم شیعیان؛ امام رضا (ع) و این جشن دانش آموختگی، ارتقای کیفیت و اجرای استانداردهای جهانی را از اهداف واحد علوم و تحقیقات عنوان کرد.
وی با ابراز رضایت از روند رو به رشد موفقیت ها و دستاوردهای واحد علوم و تحقیقات اظهار داشت: افزایش فضای آموزشی و تحقیقاتی، تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه های جدید، توسعه رشته های بین رشته ای کاربردی و مورد نیاز کشور، جذب اعضای هیأت علمی نخبه و جوان تنها گوشه ای از فعالیت های صورت گرفته در واحد علوم و تحقیقات است.
عباس پور به ظرفیت بالای علمی و تحقیقاتی این واحد اشاره کرد و یادآور شد: قرار گرفتن واحد علوم و تحقیقات در بین 750 دانشگاه برتر دنیا براساس رتبه بندی لایدن در سال گذشته و 450 دانشگاه برتر جهان براساس رتبه بندی موسسه سایمگو اسپانیا و همچنین قرار گرفتن در بین 10 دانشگاه برتر در حوزه علوم انسانی و فنی و مهندسی براساس رتبه بندی ISC از جمله توفیقات این واحد دانشگاهی است.
وی با بیان اینکه نباید دانش آموختگی را به منزله قطع ارتباط با دانشگاه دانست، تصریح کرد: ارتباط با دانش آموختگان به منظور برطرف کردن نیاز و حل مسائل و مشکلات آنان از جمله برنامه هایی است که در واحد علوم و تحقیقات همواره به دنبال تحقق آن هستیم. 
رئیس واحد علوم و تحقیقات از آمادگی این واحد دانشگاهی برای حمایت و همکاری در طرح ها، پروژه ها و ایده های نو و کاربردی دانش آموختگان در قالب شرکت های دانش بنیان خبر داد.
آیین دانش آموختگی واحد علوم و تحقیقات طی دو روز برگزار شد که برنامه های روز گذشته (24 مردادماه) ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی و برنامه های امروز نیز ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی به اجرا درآمد.
دانش آموخته کارشناسی ارشد فلسفه علم واحد علوم و تحقیقات با 73 سال سن نیز با حضور مسوولان دانشگاه در مراسم امروز تجلیل شد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا