نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

به روزرسانی شدن فناوری های بنز در جدیدترین محصول این کمپانی

شرکت خودروسازی مرسدس بنز به تازگی از یک نسخه فیس لیفت سبک GLS رونمایی کرده است که سطوح تجهیزات ارتقا یافته و به روز رسانی های نرم افزاری را به کاربران ارائه می دهد.

به گزارش سیناپرس، بنز از محصول جدیدی رونمایی کرده است که در ان فناوری های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری مورد استفاده، به روز رسانی شده اند.

اطلاعات منتشر شده در این رابطه نشان می دهد، بازبینی ‌ها و به روز رسانی های فوق عمدتا بر فضای داخلی این خودروی شاسی ‌بلند متمرکز شده ‌است. در این میان نسخه مرسدس-AMG GLS 63 حتی تجهیزات بیشتری را در فضای خود اضافه می کند. برای نمونه همه نسخه های این خودرو دارای سانروف پانوراما برقی، چراغ های جلوی تطبیقی، سیستم صوتی Burmester و جا لیوان های گرم شونده به عنوان آپشن های استاندارد هستند. سیستم اگزوز پرفورمنس AMG و دمپرهای تطبیقی نیز در این محصول جدید بدون هزینه اضافی ارائه شده است.

به گفته مقامات این شرکت آلمانی، مشتریان همه نرم افزار های  اطلاعات و سرگرمی MBUX به روز رسانی شده را با سه حالت – کلاسیک، اسپورت و عادی دریافت می کنند که می تواند روی هفت رنگ مختلف تنظیم شود که با نور داخلی محیط مطابقت دارد.

حالت Off-Road این سیستم به گونه‌ای اصلاح شده است که نمای دوربین از زیر خودرو را شامل شود تا موانعی مانند سنگ ‌های بزرگ یا شیارهای عمیق را به راننده نشان دهد.به گزارش سیناپرس، چهار موتور 3.0 لیتری شش سیلندر بنزینی با ۳۷۵ اسب بخار  در نسخه GLS 450، یک موتور 4.0 لیتری V8 بنزینی با قدرت ۵۱۰ اسب بخار  در نسخه GLS 580  و یک موتور 2.9 لیتری دیزل مستقیم با ۳۰۸ اسب بخار  در نسخه  GLS 350d این محصول جدید بنز  ارائه می شود.

نوع مایباخ این محصول نیز دارای موتور V8 بنزینی «۶۰۰» با قدرت ۵۵۰ اسب بخار است، در حالی که نوع AMG دارای نسخه هیبریدی ملایم با قدرت ۶۲۵ اسب بخار است.

به گزارش سیناپرس، طراحی این مدل  GLS به عنوان بخشی از یک برنامه به روز رسانی گسترده برای مرسدس بنز انجام می شود که بسیاری از مدل ها نرم افزارهای ارتقا یافته MBUX را دریافت می کنند.

این محصول جدید قرار است در اواخر سال جاری میلادی در بریتانیا عرضه شده و و انتظار می ‌رود قیمت‌ های آن کمی مطابق با سطح تجهیزات استاندارد ارتقا یافته افزایش یابد. در حال حاضر قیمت GLS از ۸۸۷۰۵ پوند در قالب 400d شروع می شود.

مترجم: نیروانا محمدحسینی

منبع: autocar

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل