نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

حمایت بانک کانادایی از پروژه ماهواره‌ای

ماهواره آمازوناس-5 برای اپراتور ماهواره‌ای مادرید، هیسپاست ساخته می‌شود. این ماهواره توسط شرکت سازنده ماهواره کانادایی-مک دونالد، دت ویلر،  اسوس (MDA)ساخته می‌شود. این ماهواره چهارمین ماهواره ساخته شده با سیستم اس اس ال برای اپراتور ماهواره‌ای هیسپاست است. اپراتور معروف هیسپاست، قرارداد خود برای ساخت ماهواره آمازوناس-5 با سیستم فضایی اس اس ال را  در سال 2014 به امضا رساند و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این ماهواره در سال 2017 پرتاب خواهد شد.

آمازوناس-5 دارای توان بالا با باند Ka از طریق محموله پرتو نقطه‌ای، خواهد بود که برای خدمات اینترنت با پهنای باند بالا مناسب است و در جنوب آمریکا، آمریکای مرکزی و مکزیک مورد استفاه قرار خواهد گرفت. این ماهواره در سرویس جدید خود همچنین دارای یک پرتو باند Ku گسترده برای خدمات ثابت ماهواره‌ای خواهد بود که برای شبکه‌های تلویزیونی، مخابراتی و ارتباطی خدمات ماهواره‌ای ارائه خواهد داد.

به گفته کارل بارلوک مسئول سرمایه‌گذاری بانک توسعه تجارت کانادا، این سه شرکت سازنده ماهواره، رهبران صنعت و بخش فناوری‌های ماهواره‌ای در حال رشد کانادا به شمار می‌روند و راه‌حل‌های مالی بانک توسعه تجارت کانادا، یک عامل مهم برای رفع نیازهای تجاری و منحصر به فرد شرکت‌هایی مانند هیسپاست، شرکت ماهواره‌ای مک دونالد و همکاران آن به شمار می‌رود. نکته کلیدی در بخش فناوری‌های پیشرفته کانادا MDA، استخدام بیش از 4800 نیروی انسانی از سراسر جهان است. این قرارداد به تحکیم روابط بین هسپاست و MDAکمک کرده است و پتانسیل این را دارد که در نهایت کسب و کار بیشتری را برای شرکت‌های کوچک و متوسط کانادا فراهم کند.

بانک توسعه تجارت کانادا در تامین منابع مالی، بیمه و ضمانت محصولات شرکت‌های کانادایی که در خارج از کانادا دارای کسب و کار هستند، همواره پیشرو بوده است. این بانک همچنین به شرکت‌های خارجی که از شرکت‌های کانادایی خرید می‌کنند و یا اینکه خدمات و محصولات شرکت‌های کانادایی را در زنجیره ارزش خود دارند، خدمات مالی ارائه می‌دهد.

منبع

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل