سریع ترین خودروی جهان

این شرکت خودروساز که توسط کوین لاینس تاسیس شده در حال تولید کردن خودرویی می باشد که توانایی رقابت با محصولات شرکت هایی مثل : بوگاتی, پاگانی و فراری را دارد و حتی می تواند بسیار سریع تر از خودروهای تولید این شرکت ها حرکت کند.

این خودرو که LM2 نام دارد دارای 1700 اسب بخار , دو تربو چارجر و موتور وی 8 , 8.2 لیتری می باشد.طبق گفته لاینس این موتور بسیار قوی می تواند سرعت خودرو را ظرف مدت 2.2 ثانیه از صفر به 97 کیلومتر در ساعت برساند و بیشترین سرعتی که خودرو می تواند  با استفاده از تمام توان به آن برسد 467 کیلومتر در ساعت است.

ویژگی های فوق این خودرو را به سریع ترین خودرو موجود در جهان تبدیل می کند اما در حال حاضر تمام این مسائل به صورت فرضیه بوده و این خودرو اکنون در مرحله ساخت نمونه اولیه قرار دارد که قرار است این نمونه ساخته شده در نیویرک در معرض دید عموم قرار گیرد.

در کنار تمام ویژگی های ذکر شده شاسی و بدنه ساخته شده از فیبر کربن LM2 ظاهری بی نظیر به این خودروی منحصر به فرد می بخشد.شکل ظاهری این خودرو پیازی شکل و منحنی وار و در عین حال گوشه دار و تیز می باشد.سیستم تعلیق تیتانیومی و آلمینیومی LM2 دارای تنظیمات اسپورت بوده که کیفیت راندن این خودرو را به مراتب بالا تر می برد. بعلاوه با استفاده از ترمز های کربن سرامیک برمبو به کار رفته در این خودرو تجربه رانندگی کاملا متفاوت می باشد.

همچنین دیگر ویژگی جذاب این خودرو کنترل تمامی قسمت های این خودرو به وسیله یک LCD 16 اینچی که در داخل خودرو تعبیه شده می باشد , البته این امکان نیز وجود دارد تا با استفاده از اپلیکیشن موبایل های هوشمند این کنترل انجام شود.

LM2 هیچ دستگیره ای برای باز و بسته کردن درها ندارد و به جای این  دستگیره ها از سنسورهای لمسی استفاده شده که در نوع خود جالب می باشد.همچنین آیینه های بغل از روی درها حذف شده و به جای آن ها دوربین هایی وجود دارد که دید مورد نیاز راننده را با قرار دادن تصویر روی مانیتورهای موجود در داخل خودرو تامین می کند. بعلاوه این که برای سیستم روشنایی خودرو از چراغ های LED برای چراغ های جلو و عقب استفاده شده است.

این نمونه اولیه خودرو LM2 که ساخت شرکت لاینس می باشد از سوم تا دوازدهم آوریل در نمایشگاه بین المللی خودرو نیویرک به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا