نشریات بسیج اساتید رتبه اول پایگاه استنادی علوم جهان اسلام را از آن خود کردند

فصلنامه‌های علمی «مطالعات قدرت نرم»، «مطالعات حقوق بشر اسلامی» و «مطالعات بیداری اسلامی» بسیج اساتید در جدیدترین ارزیابی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام به ترتیب موفق به کسب امتیاز Q۴ ،Q۱،Q۱ و اخذ رتبه اول در بین ۲۱۵۱ نشریه علمی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام شدند.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور روز یکشنبه در شورای معاونین سازمان بسیج اساتید کشور که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: این فصلنامه ها در بین کلیه نشریات وابسته به نیروهای مسلح کشور (دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و صنعتی) نیز رتبه اول را کسب کرده اند.

محمدرضا مردانی افزود: سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور با دارا بودن چهار نشریه علمی با نام‌های «مطالعات قدرت نرم»، «مطالعات حقوق بشر اسلامی»، «مطالعات بیداری اسلامی» و «مطالعات الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی» در ارزیابی سال گذشته موفق به اخذ رتبه «ب» از کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شده بود.

وی ادامه داد: این معاونت در سال جدید نیز در پی ارتقای کمی و کیفی نشریات علمی، در حال راه اندازی نشریه‌ای جدید با عنوان «سیاست پژوهی تحول در علوم انسانی» است.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا