نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ورود مزارع به داخل سوپرمارکت های آینده

یک سوپرمارکت برزیلی برای تشویق و جذب هرچه بیشتر مردم به سبزیجات، یک ایده جالب ارائه کرده است. این سوپرمارکت راهروها را به گونه‌ای طراحی کرده تا همانند طرح یک باغ به نظر برسند. خریداران می‌توانند کاهو را مستقیماً از دل خاک بچینند.

این سوپرمارکت قصد دارد تا مردم را به خرید محصولات تازه محلی تشویق نماید. در راستای این برنامه و به منظور ترویج غذاهای پایدار، این فروشگاه در حال تست تجهیزات «باغ تازه» در سوپرمارکت خود است. این فروشگاه ردیف‌هایی از گیاهان وسوسه‌برانگیز، پیازها و سبزیجاتدر راهروهای خود قرار داده است.

راز این باغ ها در  سوپرمارکت های آینده

به نظر می‌رسد که این شبه-‌ باغ‌های برزیلی در سوپرمارکت‌ها، از مزارع نیمه- عمودی نصب شده در مغازه‌های آلمانی الهام گرفته‌اند. نیکلاس رومانو مدیر خلاق دبلیومک‌کان این ایده را ارائه کرده و می‌گوید: «این گیاهان به صورتی دقیق و ظریف در فروشگاه جانمایی شده‌اند. ما نمی‌توانستیم این گیاهان را در مغازه پرورش دهیم و از کیفیت آنها مطمئن باشیم، بنابراین ما راهی برای حمل و نقل و انتقال گیاهان به فروشگاه و سپس نگهداری آنها در فروشگاه پیدا کردیم. این راهی عالی بود تا مشتریان بفهمند که این سبزیجات واقعاً تازه هستند.»

به گزارش فردانما،از زمان راه‌اندازی این کمپین، میزان فروش سبزیجات ۱۸ درصد افزایش داشته است. مدیریت فروشگاه قصد دارد تا در مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای خود، راهروهای جدیدی برای سبزیجات عرضه نماید.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل