نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

۲۱ سال در دنیای موسیقی با پیموده

سید حمید پیموده متولد فروردین ۱۳۶۴ در تهران است. او از سال ۲۰۰۲ به صورت مستقل و با نام هنری پیموده در حوزه‌ی موسیقی فارسی فعالیت می‌کن. طی این سالیان پیموده ۳ آلبوم و ۸ قطعه موسیقی منتشر کرده است. حمید پیموده از خوانندگان برنامه‌ی تلویزیونی ساعت ۲۵ شبکه ۵ سیما نیز بوده است.

پیموده فقط یک نام نیست
پیموده در زبان فارسی به معنای طی کردن مسیر است. حمید پیموده با طی کردن مسیر ۲۱ ساله و با گذر از موانع این مسیر و کسب تجربه و دانش موسیقیایی، خود را با نام پیموده به مخاطبان خود معرفی کرد. نامی که به گفته وی تنها نام هنری شخصی نیست بلکه لیبل ناشر آثار او نیز می‌باشد

استقلال در موسیقی
پیموده از ابتدا با هدف تولید اثر استاندارد و متفاوت وارد عرصه موسیقی شد و تا به امروز از مهمترین مولفه های تولید آثار او این دو مورد بوده است. به گفته او همین امر باعث شده تا از همکاری با لیبل‌ها و کمپانی های تولید و نشر موسیقی اجتناب کند تا آزادانه بتواند طبق میل خود اقدام به ساخت آثار خود کند. به نظر اون پایبندی به تئوری موسیقی در تولید اثر هنری بسیار مهمتر از ذائقه ‌ی روز جامعه‌ی هنری است.
پیموده علی‌رقم  این که یک هنرمند مجاز است، از دسته خوانندگان کم کار بوده اما او در حال حاضر بر روی آلبوم خود با نام نویز  فعالیت می‌کند که در سال جاری منتشر خواهد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل