نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

معامله نوآوری ظرفشویی با سیستم AirJet در بازار دارایی فکری نهایی شد

به گزارش روابط عمومی پارک پردیس، مهدی صفاری نیا افزود: قرارداد اختراع ظرفشویی در بازار دارایی فکری اولین معامله حاصل از فستیوال نوآوری های صنعت لوازم خانگی که در دی ماه 94 برگزار شد، با ارزش 12 میلیارد ریال منعقد و این نوآوری توسط یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی این نوآوری خریداری شد.
وی گفت: در فستیوال لوازم خانگی 7 اختراع به صورت حضوری برای نمایندگان بیش از 55 سرمایه گذار و صنعتگر حوزه لوازم خانگی و سایر مخاطبان ارائه شدند و دفترچه ای حامل بر اطلاعات این 7 اختراع و اختراعات دیگر عرضه شده در بازار در اختیار ایشان قرار گرفت.
صفاری نیا با اشاره به نقش کارگزاران تبادل فناوری در رشد معاملات در بازار دارایی فکری بیان کرد: یکی از مهمترین کارکردهای این بازار، بازاریابی اختراعات است که با برگزاری فستیوال های معارفه نوآوری در حوزه های صنعتی و کاربردی تخصصی و استفاده از ظرفیت کارگزاران برای بازاریابی و پیگیری تعاملات با صنایع و سرمایه گذاران درحال تحقق است.
وی افزود: پارک فناوری پردیس با حمایت معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری مسئولیت ارزیابی فنی اختراعات متقاضی عرضه در بازار و برگزاری فستیوال های نوآوری را از طریق مرکز فن بازار ملی ایران برعهده دارد.
صفاری نیا برگزاری مستمر فستیوال ها را از برنامه های توسعه این بازار برشمرد و افزود: در همین راستا فستیوال نوآوری های حوزه تجهیزات پزشکی یکم شهریور جاری در اتاق بازرگانی ایران برگزار می شود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل