نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

زمینه حضور سرمایه گذاران در تنگه گلابی داراب فراهم شود

سینا

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: برای حضور سرمایه گذاران در تنگه گلابی داراب زیرساخت و اقدام لازم انجام شود.
به گزارش سینا پرس فارس، عزت الله ضرغامی در بازدید از تنگه گلابی داراب گفت: این جاذبه طبیعی دارای آب بسیار شفاف و زلالی است اما متاسفانه سرمایه گذاری خوبی نشده و در حد بسیار ابتدایی قرار دارد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: در این محل مشکلاتی مثل هماهنگی با دستگاه هایی مانند هلال احمر وجود دارد که برای رفع آنها رایزنی می کنیم‌.
وی اضافه کرد: باید اقداماتی به انجام برسد تا زمینه برای سرمایه گذار محلی و بومی تقویت شود و خدمات مختلف ارایه شود تا گردشگران بتوانند از این جاذبه گردشگری استفاده موثر کنند.

ایجاد بستر سرمایه گذاری برای تله کابین در تنگه رغز داراب
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: سرمایه گذاری برای تله کابین برای استفاده از طبیعت بکر تنگه رغز نقش موثری دارد.
عزت الله ضرغامی در بازدید از تنگه رغز داراب گفت: سرمایه گذاری برای تله کابین برای استفاده از طبیعت بکر تنگه رغز نقش موثری دارد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص حمایت از احداث هتل در این منطقه افزود: آمادگی برای ارایه تسهیلات گردشگری برای ایجاد مراکز اقامتی در تنگه رغز به عنوان عروس تنگه های جهان را داریم.
وی تاکید کرد: تنگه رغز مرکز گردشگری ماجراجویانه است و راه اندازی تله کابین در آن نتایج مطلوبی در پی دارد.
ضرغامی اعلام کرد: بسته های مختلف گردشگری در نقاط مختلف تعریف شده که برخی بی نام هستند و با انتخاب محل به عنوان سرمایه گذار به آنها واگذار خواهد شد.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

خروج از نسخه موبایل