نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

دو ابزار تکنولوژیک مفید برای سلامتی

به گزارش سیناپرس، ابزارهای تکنولوژیک سلامت، اغلب بسیار مفید هستند. برای انتخاب یک ابزار سلامت تکنولوژیک، مشخص کردن نیازها، بسیار مهم است. علاوه بر این باید دستگاه مورد نظر را نیز به خوبی بشناسید. در ادامه 2 ابزار را که از بقیه مفیدتر به نظر می‌رسند، به شما معرفی می‌کنیم.

مچ‌بندهای متصل به اینترنت

در زمینه تکنولوژی سلامت، دستبندهای متصل مطمئناً از شناخته شده‌ترین‌ها هستند. این دستبندها بسته به کاربردی که از آنها انتظار دارید، عملکردهای متفاوتی دارند. برخی از مچ بندها در زمینه یک فعالیت ورزشی مفید هستند، زیرا می‌توانند تعداد کالری سوزانده شده، مسافت طی شده و سرعت حرکت شما را اندازه‌گیری کنند.به گزارش سیناپرس، بنابراین برای یک رژیم لاغری موفق بسیار مفید هستند.

سایر دستبندهای متصل سطح قرار گرفتن در معرض نور خورشید را اندازه‌گیری می‌کنند و می‌توانند از آفتاب سوختگی جلوگیری کنند. در نهایت، دستبندهای متصل می‌توانند سایر پارامترهای حیاتی مانند ضربان قلب یا کیفیت خواب را نیز اندازه بگیرند.

ترازوهای دیجیتال، ابزاری مناسب و مفید برای کنترل وزن

برای کنترل وزن و در نتیجه جلوگیری از خطر اضافه وزن و چاقی، ترازوهای دیجیتال بسیار مفید هستند. آنها نه تنها وزن شما را محاسبه می‌کنند، بلکه BMI تان را نیز به دست می‌آورند.

این ترازوها اطلاعات را به گوشی هوشمند شما ارسال می‌کنند: سپس می‌توانید منحنی وزن خود را دنبال و در عین حال اهداف مورد نظرتان را تعیین کنید. برخی از ترازوهای دیجیتال نیز آموزش آنلاین ارائه می‌دهند که بسیار کاربردی است و برای کاهش وزن به شما کمک می‌کنند. بنابراین، ترازوهای دیجتال، ابزارهای مفیدی برای حفظ سلامتی شما خواهند بود.

مترجم:زهرا علیدوست

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل