پاسخگویی رییس جهاد دانشگاهی فارس در دومین میز خدمت ویژه جوانان و دانشجویان

دومین میز خدمت ویژه‌ی جوانان و دانشجویان با حضور استاندار فارس و برخی از مسئولین دستگاه های اجرایی و مدیران دانشگاه های شیراز در باغ ارم برگزار شد.

به گزارش سینا پرس فارس، در دیدار دانشجویان با استاندار فارس برخی از مدیران دانشگاهی و رییس جهاد دانشگاهی فارس نیز به صورت جداگانه به بررسی مشکلات و خواسته های دانشجویان پرداختند.
بنا بر این گزارش برخی از دانشجویان در دیدار با امیرحسین استقلال رییس جهاد دانشگاهی فارس به طرح مباحث فعالیت های فرهنگی در دانشگاه و نحوه رویکرد جهاد دانشگاهی در مسئله اشتغال دانشجویان پرداختند.
رییس جهاد دانشگاهی فارس در حاشیه این دیدار گفت: مشارکت در ایجاد زمینه های مناسب برای اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی از جمله وظایف این نهاد است.
بنا بر گفته استقلال جهاد دانشگاهی با وجود ۱۲۰ مرکز تخصصی،سه پژوهشگاه و ۲۲ پژوهشکده علوم انسانی،فنی مهندسب،کشاورزی،علوم پایه پزشکی تلاش دارد در شرایط سخت تحریم برخی نیازهای کشور را برطرف کند که در این ماموریت دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی می توانند این نهاد انقلابی را یاری دهند.
وی از فعالیت دفتر تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی با هدف پاسخگویی به نیاز روز بازار یاد کرد و گفت: در حال حاضر علاوه بر این دفتر،شعبه پارک صنایع نرم،مرکز نوآوری و شکوفایی،دفتر مشاوره و کارآفرینی و مرکز آموزش های تخصصی اشتغال و کارآفرینی در این واحد استانی فعال هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا