دعوت یک هنرمند از خیرین برای حمایت از بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی

فرهاد قائمیان هنرمند برجسته اردبیلی طی پیامی از خیرین برای مشارکت در فعالیت‌های بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی دعوت کرد.

به گزارش سیناپرس اردبیل، فرهاد قائمیان هنرمند برجسته اردبیلی طی پیامی از خیرین برای مشارکت در فعالیت‌های بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی دعوت کرد.


متن پیام فرهاد قائمیان به شرح زیر است:

«با سلام و عرض ادب خدمت اساتید ارجمند، دانشگاهیان و خیّرین عزیز

ما انسان ها در قبال محیط اطراف خود مسئولیم، یکی از این وظایف توجه به مؤلفه های پیشرفت شهر و استانمان است. در تمام نقاط دنیا یکی از مؤلفه های اصلی توسعه و پیشرفت، وجود مراکز آموزش عالی و دانشگاه هاست.

بنده ضمن قدردانی و ارج نهادن به کار ارزشمند تاسیس موسسه خیّرین آموزش عالی با نام بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی در شهر دارالارشاد اردبیل، از تمام خیّرین بزرگوار که تاکنون با احداث خوابگاه ، رصدخانه و مساعدت مالی به دانشجویان کم بضاعت کارهای ماندگاری را انجام داده اند، تشکر می کنم و به عنوان یک اردبیلی و فردی علم دوست و هنردوست از تمام مردم عزیز و خیّرین نیک اندیش اردبیل، کشور و خارج از کشور دعوت می کنم در برنامه های این بنیاد به مانند کمک به ساخت خوابگاه که از نیازهای اصلی این دانشگاه محسوب می شود و جزو زیرساخت های مهم در جذب نخبگان و تربیت آینده سازان کشورمان می ‌باشد و همچنین بورسیه و مساعدت مالی دانشجویان کم بضاعت که از اقصی نقاط کشورمان در شهرمان به عنوان میهمان حضور دارند، مشارکت کنند.

این خدمت ارزشمند علاوه بر اینکه اجر اخروی بسیار بالایی نزد خداوند متعال دارد، در پیشرفت شهرمان، جامعه مان و آینده فرزندان این سرزمین نقش بسیار زیادی خواهد داشت و انسان های والا با این خدمات بزرگ همیشه در اذهان ماندگار خواهند بود.

مولای متقیان امیرالمومنین حضرت علی(ع) چه زیبا می فرمایند: “طوبَی لِمَنْ أَحْسَنَ إِلَی اَلْعِبَادِ وَ تَزَوَّدَ لِلْمَعَادِ” خوشا به حال کسانی که به بندگان خدا نیکی می کنند و برای آخرتشان زاد و توشه جمع می کنند.

از خداوند مهربان میخواهم همه ما را عاقبت به خیر فرماید و برای همه دست اندرکاران و دانشگاهیان و خیّرین عزیز آرزوی سلامتی و شادکامی دارم».

ارادتمند
فرهاد قائمیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا