تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات شمال غرب کشور

مهلت ارسال آثار به جشنواره منطقه ای مطبوعات شمال غرب کشور ۵ روز تمدید شد.

به گزارش سیناپرس اردبیل، حبیب احمدی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره اظهار کرد: این مهلت تعیین شده آخرین فرصت برای افرادی هست که تابحال موفق به ارسال آثار نشده اند و به هیچ وجه این مهلت تمدید نخواهد شد.

وی اضافه کرد : تا بحال بیش از ۶۰۰ اثر از استانهای اردبیل، زنجان، آذربایجان غربی و شرقی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که کمترین تعداد آثار ارسالی مربوط به استان اردبیل هست.

عضو هیات مدیره خانه مطبوعات و خبرگزاری های استان اردبیل گفت: بضاعت استان اردبیل با توجه به کیفیت و کمیت رسانه ها بیشتر از اینهاست و از همکاران رسانه ای خواست که اهتمام لازم را در مشارکت و ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را داشته باشند.

حبیب احمدی محورهای بخش اصلی جشنواره منطقه ای مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری شمال غرب در تبریز را شامل «فرصت ها و چالش های اقتصادی ، رویدادهای فرهنگی و هنری، ظرفیت ها و چالش های سیاسی- اجتماعی استان های شمال غرب و فرصت ها و چالش های فرا روی ساخت تمدن نوین اسلامی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برشمرد.

بازرس خانه مطبوعات کشور اضافه کرد: محورهای بخش ویژه جشنواره نیز شامل «تولیدات رسانه ای پیرامون تحقق شعار سال، تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» و «ظرفیت ها و چالش های منطقه ای شمال غرب (وضعیت ژئوپلیتیک قفقاز و تحولات اخیر آن و نقش استان های شمال غرب در روابط جمهوری اسلامی و کشورهای قفقاز، دیپلماسی شهری و منطقه ای و …)» می باشد.

وی محورهای ارایه آثار به جشنواره را شامل تیتر، گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، گزارش تصویری، کاریکاتور، طنز ، چندرسانه ای “الف- فیلم ب- اینفوگرافی ج – موشن گرافی ” و صفحه آرایی عنوان کرد.

احمدی در خصوص شرایط شرکت در جشنواره نیز گفت : آثار ارسالی می بایست از ابتدای آذر ماه سال ۱۴۰۰ تا پایان پنجم بهمن سال ۱۴۰۱ در مطبوعات محلی، نشریات سراسری، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دارای مجوز منطقه شمال غرب منتشر شده باشند.

دبیر استانی جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری شمالغرب تصریح کرد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار تولیدی خود در فاصله اول آذر ۱۴۰۰ تا ۵ بهمن ماه سال جاری را در محورها و قالب‌های اعلامی در سامانه متمرکز جشنواره‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس http://pressfestival.ir بارگذاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا