نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

اعلام سیاست های اصلی نمایشگاه خودروی مونیخ 2023

نمایشگاه موتور مونیخ در تاریخ ۵ سپتامبر سال جاری میلادی پس از وقفه ای نسبتا طولانی مجددا شروع به کار خواهد کرد. این نمایشگاه اهمیت زیادی در صنعت خودرو داشته و به همین دلیل سیاست های کلی آن با اهمیت ارزیابی می شود.

به گزارش سیناپرس، طرفداران جهان خودرو با هیجان در انتظار برپایی یکی از بزرگترین و مهم ترین رویدادهای این حوزه یعنی نمایشگاه مونیخ هستند. بر اساس اعلام رسمی برگزارکنندگان این نمایشگاه، رویداد امسال به دو بخش تقسیم خواهد شد، یک بخش به مصرف کنندگان اختصاصا یافته و شامل معرفی وسایل نقلیه جدید، فناوری خودروهای خودران، پایداری و موارد دیگر است و بخش دوم ویژه صنایع و مشاغل خواهد بود.

این بخش دوم که اجلاس IAA نامیده می شود، با حضورشرکت های مشهوری چون ب ام و، BYD، فورد، مرسدس بنز و فولکس واگن و بسیاری دیگر از صاحب نامان جهان خودرو خواهد بود.

الیور زیپس، مدیرعامل ب ام و در این رابطه گفت: گروه ب ام و در حال حاضر مشتاقانه منتظر دومین رویداد IAA Mobility در مونیخ است. در آنجا نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از فناوری، آینده جهان خودرو را پایدارتر و در عین حال انسانی تر می کنیم.

اولا کالنیوس، رئیس مرسدس بنز نیز در این رابطه گفت: مفهوم پیشرفته برای دومین IAA در مونیخ بار دیگر بر این آگاهی تأکید می کند که دستیابی به هدف تحرک پایدار تنها با همکاری همه دست اندرکاران این حوزه و تبادل نزدیک بین صنعت، علم، سیاست و رسانه ها امکان پذیر است.به گزارش سیناپرس، IAA یک پلت فرم مهم برای دستیابی به این هدف فراهم می کند.

گفتنی است نمایشگاه خودروی مونیخ در سال ۲۰۲۱ به IAA Mobility تغییر نام داد، زمانی که میزبان مجموعه‌ای از اولین نمایش‌های برجسته از جمله Dacia Jogger، Renault Mégane E-Tech Electric و Mercedes-AMG GT 63 S E Performance بود.

به گزارش سیناپرس، نمایشگاه مونیخ همچنین جایی است که سازندگان بزرگ آلمانی معمولاً مفاهیم آینده ‌نگر خود را به نمایش گذاشته و به مدل‌ های تولیدی آینده اشاره می ‌کنند.  اهمیت رویداد فوق به حدی است که نمایشگاه خودروی مونیخ در سال ۲۰۲۳ توسط صدراعظم آلمان، اولاف شولز افتتاح خواهد شد و این سیاست به طور روشن نشان دهنده اهمیت صنعت خودرو برای اقتصاد و هویت این کشور است.

به گزارش سیناپرس، انتظار می رود، بسیاری از خودروهای مفهومی که امسال برای اولین بار به نمایش در می آیند – مانند Audi Activesphere  که رسما در 26 ژانویه رونمایی می شود، BMW i Vision Dee و Volkswagen ID 7 – و همچنین برخی از دیگر محصولات جدید جهان خودرو در این نمایشگاه ارائه شوند.

مترجم: نیروانا محمدحسینی

منبع: autocar

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل