نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

کنفرانس حساسیت و آلرژی غذایی برگزار شد

حساسیت‌های شدید و آلرژی غذایی اکنون به درجه‌ای از اپیدمی رسیده است که هزینه‌های درمانی سنگینی بر افراد، جوامع و نظام بهداشتی کشورها تحمیل می کند و این مسأله، نیاز جدی به اقدامات پیشگیرانه و درمانی مناسب را نشان می‌دهد.

این کنفرانس با همکاری EuroScicon و با حضور پزشکان، متخصصان تغذیه، مسئولان حوزه غذا و دارو، فعالان صنایع غذایی از نقاط مختلف جهان برگزار گردید. هدف از برگزاری کنفرانس، ارائه نتایج آخرین تحقیقات در حوزه پاتوفیزیولوژی حساسیت‌های شدید غذایی و آگاهی از روش‌های نوین درمان عنوان شد.

حساسیت شدید غذایی شامل آلرژی و عدم تحمل، منشأ حساسیت غذایی در اوایل زندگی، تشخیص حساسیت شدید غذایی، رویکردهای درمانی برای مدیریت آلرژی غذایی، مدیریت عملی آلرژی غذایی، محورهای اصلی Food Allergies 2016  را تشکیل می دادند.

پروفسور سید معین مقیمی، استاد ایرانی دانشگاه کپنهاگ، دکتر سارا انوری از بیمارستان کودکان تگزاس، دکتر رابرت بویل از امپریال کالج لندن، دکتر کارولین رودیت از دانشگاه زوریخ، از جمله سخنرانان این کنفرانس بودند.

در مدت سه روز برگزاری این کنفرانس، 26 سخنرانی و مقاله توسط اساتید و پژوهشگرانی از کشورهای آمریکا، اتریش، اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، ایرلند، پرتغال، ترکیه، دانمارک، سوئیس، فرانسه، کانادا، هلند، ارائه شدند.

 

ترجمه: معصومه سوهانی

 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل