نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

شعاع دید رانندگان در جاده‌های همدان به 20 متر رسید

مه گرفتگی

رئیس پلیس راه همدان گفت: مه گرفتگی شدید شعاع دید رانندگان را در برخی از جاده های برون شهری این استان به ۲۰ متر کاهش داده است.

سرهنگ علی فکری افزود: به علت مه گرفتگی شدید در جاده ها به ویژه آزاد راه همدان – ساوه ، عوامل پلیس راه نسبت به هدایت خودروهای عبوری برای پیشگیری از تصادفات زنجیره ای اقدام کردند.

وی ادامه داد: با توجه به بالا بودن احتمال تصادفات زنجیره ای در زمان بروز مه گرفتگی، عوامل پلیس از شب گذشته اقدام به متوقف کردن خودروها در آزاد راه همدان کرده و پس از رسیدن شمار وسایل نقلیه به ۱۰۰ تا ۱۵۰ دستگاه اجازه تردد با هدایت و همراهی خودروی پلیس راه را می دهد.

رئیس پلیس راه همدان گفت: به منظور آگاهی بخشی به رانندگان در طول آزاد راه همدان – ساوه در چند نقطه لاستیک روشن شده است.

فکری ادامه داد: ماموران مستقر در پاسگاه های پلیس راه به رانندگان در خصوص آخرین وضعیت راه ها و ضرورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه استفاده از چراغ های مه شکن هشدارهای لازم را می دهند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته از سوی پلیس و راهداری همه مسیرهای برون شهری باز است و تردد در آن بدون هیچگونه مشکلی ادامه دارد.

به گزارش سیناپرس و به نقل از سایت پلیس، فکری رعایت فاصله طولی، پرهیز از عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد، پرهیز از سبقت و انحراف به چپ در جاده های دو طرفه را مورد تاکید قرار داد.

وی افزود: در صورت بروز نقص فنی برای وسیله نقلیه باید از متوقف کردن خودرو در سطح جاده و آسفالت پرهیز شود همچنین سرنشینان از توقف کنار خودرو و سطح جاده خودداری کنند.

خروج از نسخه موبایل