نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

برگزاری دوره آموزشی برای هتل‌داران با محوریت رویداد اردبیل 2023

فرماندار اردبیل گفت: تفاهم نامه ای با سازمان فنی وحرفه ای استان امضا می‌شود که در این راستا دوره های آموزشی برای هتل داران با محوریت رویداد اردبیل 2023 برگزار خواهد شد.

به گزارش سیناپرس اردبیل، سید محمد اعتماد اعجازی ۲۶ دی در جلسه استانی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ گفت: با توجه به اینکه درفصل گردشگری ظرفیت هتل های شهرستان تکمیل می شود، نیاز است با برگزاری این دوره های آموزشی شاهد خدمات دهی مناسب در هتل ها باشیم.

فرماندار اردبیل بر فضاسازی شهر اردبیل و استفاده از تبلیغات بیلبوردها در سطح شهر و استان های دیگر و فرودگاه ها با محوریت معرفی اردبیل تاکید کرد و گفت: باید در این راستا بتوانیم به طور موثر عمل کنیم.

اعتماد اعجازی، خواستار تکمیل زیرساخت های بخش هیر و سردابه با توجه به گردشگر بودن این مناطق شد و افزود: نیاز است در این زمینه ساماندهی جاده ورودی سردابه و توسعه طرح هادی در این منطقه و توسعه پارکینگ و مراکز خدماتی در هیر و اهتمام ویژه به منطقه دربند هیر و نئور مبنای کار قرار گیرد.

فرماندار اردبیل خواستار ساماندهی جمعه مسجد و محوطه بقعه شیخ صفی الدین اردبیل شد و گفت: دراین زمینه نیاز است اقدامات عملی صورت گیرد.

اعتماد اعجازی گفت: باید سوغات شهرستان از جمله حلوای سیاه و عسل هم درقالب این رویداد به صورت ویژه معرفی شود و معرفی ظرفیت های فرهنگی و تاریخی شهرستان هم در اولویت باشد.

وی در پایان خواستار برگزاری بزرگداشت شهدای چالدران در آستانه ماه رجب شد.

خروج از نسخه موبایل