لزوم ارتباط موثر دانشگاه با جامعه و صنعت

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به ضرورت تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت تاکید کرد.

به گزارش سیناپرس اردبیل، اسماعیل چمنی روز گذشته در نشست هیات رئیسه دانشگاه با اعضای هیات علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: لازم است اعضای هیات علمی با توجه به رشته خود ارتباط موثری با جامعه و صنایع داشته باشند.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت اساتید حوزه علوم اجتماعی، علوم انسانی و علوم تربیتی در پست های مدیریتی دانشگاه، افزود: در خصوص مسائل فنی و عمرانی دانشکده علوم اجتماعی نیز پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

چمنی راه اندازی ستاد توسعه استانی با محوریت دانشگاه محقق اردبیلی را یادآور شد و تصریح کرد: کارگروه های این ستاد نیز متشکل از اعضای هیات علمی دانشگاه و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان تشکیل شده و در حال فعالیت هستند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به ضرورت تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت تاکید کرد و گفت: در راستای تحقق این مهم لازم است اعضای هیات علمی با توجه به رشته خود ارتباط موثری با جامعه و صنایع داشته باشند.
وی در خصوص تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه های جدید برای دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه قول مساعد داد و افزود: در خصوص اضافه شدن خرید کتاب به صورت محتوایی نیز در آئین نامه گرنت اعضای هیات علمی بررسی های لازم انجام خواهد گرفت.

چمنی خاطرنشان کرد: در خصوص جذب هیات علمی ۱۷ نفر برای سالجاری مجوز اخذ شده که با بررسی های صورت گرفته در خصوص نیازمندی های دانشکده، ۳ نفر از آن به دانشکده علوم اجتماعی اختصاص یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا