اعلام آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی برای کمک به توسعه شهری اردبیل

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از آمادگی این دانشگاه برای همکاری با شورای شهر و شهرداری اردبیل در جهت آبادانی و توسعه شهری خبر داد.

به گزارش سیناپرس اردبیل، اسماعیل چمنی در نشست مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اردبیل به ضرورت استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: دانشگاه محقق اردبیلی با داشتن نیروهای تخصصی در حوزه عمرانی و شهری می تواند به عنوان بازوی پژوهشی و تحقیقاتی همراه شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل باشد.

وی از آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی برای همکاری با شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل در جهت آبادانی و توسعه شهری خبر داد و ابرازامیدواری کرد: با بهره گیری شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل از ظرفیت‌های علمی، فنی و پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی، شاهد توسعه شهر اردبیل در ابعاد مختلف باشیم.

چمنی با بیان اینکه از شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل می خواهیم به منظور رفاه حال دانشجویان و کاهش مشکلات تردد بین دو سایت شرقی و غربی، در خصوص انتقال پایه های پل عابرپیاده مقابل دانشگاه محقق اردبیلی به داخل دانشگاه اهتمام ویژه داشته باشد، ادامه داد: همچنین در خصوص اخذ سند و پروانه ساختمان های دانشگاه نیازمند مساعدت شهرداری هستیم.

جواد انصاری رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل نیز همکاری دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان یک مجموعه علمی و پژوهشی و دانشگاه مادر استان و شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل را یک اتفاق مهم برای مدیریت شهر اردبیل دانست و اظهارامیدواری کرد: با تداوم این همکاری ها شاهد توسعه شهری در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و غیره باشیم.

گفتنی است در ادامه معاونان دانشگاه محقق اردبیلی در مورد مسائل مهم شهری در حوزه برنامه ریزی و فرهنگی به ارائه بیانات خود پرداختند و محمود صفری شهردار اردبیل و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل در خصوص حل شدن مسائل مطرح شده از سوی دانشگاه محقق اردبیلی قول مساعد دادند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا