نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ارتقاء خدمات درمانی، روانشناختی، مددکاری و درمان های علمی در برگزاری همایش ها

سینا

کارشناس مسئول اعتیاد سازمان بهزیستی استان فارس گفت: همایش امروز به سلسله دوره های آموزشی ویژه مراکز درمان اعتیاد باز میگردد و افراد حاضر در این آموزش ها شامل روانشناسان، مدیران داخلی مراکز و مسئولان مراکز، همچنین صاحبان امتیاز مراکز که در دوره های جداگانه دوره های آموزشی ویژه جهت ایشان در نظر گرفته شده است.
محمدعلی بیان افزود: فرایند این همایش به همت فراجا، سازمان بهزیستی فارس و با همکاری مرکز ویلای سبز جهت مراکز اقامتی سازمان بهزیستی فارس تشکیل شده است.

بیان ادامه داد: مباحث در این برنامه طی ۶ دوره پی در پی و به صورت جداگانه مطرح میگردد، هدف از اجرای این دوره ارتقاء خدمات درمانی خصوصا خدمات روانشناختی خدمات مددکاری و درمان های علمی است میباشد تا در این زمینه بتوانیم وضعیت درمان را ارتقا ببخشیم.
او ضمن توصیه به افراد به جهت انکه اگر احساس کردند که درون خانواده بیماری وجود دارد که علائم اعتیاد در آن وجود دارد اولین موردی که میتوانند از او کمک بگیرند صدای ملی مشاوره اعتیاد 09628می باشد، گفت:
از هرنقطه کشور، استان یا شهر خود میتوانند با این شماره تماس حاصل نموده و از وجود نزدیکترین مراکز خدمات درمانی مطلع شوند

این کارشناس مسئول اعتیاد سازمان بهزیستی استان فارس در پایان افزود: در حال حاضر 67مراکز کار خدمات درمانی، 2 مرکز تی سی، 1 مرکز ماده ۱۶، 1 مرکز جامع، 3 مرکز صیانت و شش مرکز کاهش آسیب اعتیاد دارند خدمات درمان و کاهش آسیب و ارائه میدهند و در استان مشغول به فعالیت میباشد همچنین۲۱ مرکز درمان سرپایی با مجوز سازمان بهزیستی در حال ارایه خدمات درمان به کل استان نیز میباشند.

به گزارش سینا از فارس، همایش علمی و آموزشی مراکز بازتوانی استان فارس در حوزه اعتیاد با موضوع آشنایی با گونه های مواد اعتیاد آور در اداره کل بهزیستی استان فارس به همت موسسه حفاظتی و مراقبتی امین حفاظ میهن و با حضور اساتید مجرب استانی و کشوری برگزار شد.

خروج از نسخه موبایل