نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

انتخاب مجله توانبخشی به عنوان برگزیده جشنواره تحقیقاتی رازی

مدیر اطلاع‌رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اعلام کرد: مجله علمی پژوهشی «توانبخشی» به عنوان مجله برگزیده بیست و هشتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی انتخاب و معرفی شد.

دکتر عطیه اشتری درباره مجله توانبخشی گفت: هدف مجله توانبخشی، انتشار مهمترین و با کیفیت‌ترین موضوعات علمی و بالینی از آخرین پیشرفت‌ها، دستاوردها و مطالعات پژوهشی و علمی است.

وی اظهار کرد: جشنواره رازی، معتبرترین جشنواره در زمینه علوم پزشکی در ایران است و همه ساله به منظور تجلیل از محققان برجسته ایرانی داخل و خارج از کشور، برگزار می‌شود.

دکتر اشتری همچنین گفت: از بین مجلات علمی، پژوهشی مصوب علوم پزشکی، در بخش مجلات فارسی، فصلنامه آرشیو توانبخشی به صاحب امتیازی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به عنوان مجله برگزیده انتخاب شد.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، وی افزود: این مجله از تابستان ۱۳۸۲ از سوی کمیسیون نشریات علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حائز رتبه علمی – پژوهشی شناخته شده و مقالات این مجله، از سال ۲۰۰۵ در پایگاه بین‌المللی Web of science نمایه شده است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل