نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

راه اندازی مرکز درمان ناباروری در اسدآباد

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از افتتاح و راه اندازی مرکز درمان ناباروری سطح ۲ این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.
دکتر الهه عزتی افزود: مرکز ناباروری سطح ۲ به منظور صیانت از جمعیت و فرزندآوری و جوان‌سازی جمعیت در شهرستان برای نخستین بار راه اندازی و در دهه فجر افتتاح خواهد شد و پزشک مربوطه آن در حال طی کردن آموزش سه ماهه خود است.
وی در ادامه با اشاره به معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد تصریح کرد: امسال این معاونت نیروهای بهورز بسیاری را تربیت کرده‌ که حدود ۲۰ بهورز پس از پایان دوره‌های آموزشی خود به سیستم دانشکده تزریق و کمبود بهورز دانشکده مرتفع خواهد شد.
عزتی در رابطه با معاونت آموزش و تحقیقات و فناوری و فرهنگی دانشکده نیز تصریح کرد: دانشکده علوم پزشکی شهرستان دارای ۲۶۶ دانشجو در سه رشته فوریت‌های پزشکی، پرستاری و بهداشت عمومی بوده که توسعه و افزایش رشته های این دانشکده از جمله کارشناسی فوریت‌های پزشکی در برنامه است.
وی خاطرنشان کرد: در این معاونت اقدامات بسیاری انجام شده که ارتقاء و توانمندسازی اعضای هیات علمی دانشکده، توسعه رشته‌ها و توسعه فضای فیزیکی و آموزشی را می‌توان از اقدامات مهم این معاونت برشمرد.
عزتی همچنین با اشاره به معاونت درمان نیز یادآور شد: بیمارستان قائم(عج) اسدآباد دارای ۱۲۸ تختخواب بوده که برای شهرستان یک بیمارستان جنرال محسوب می‌شود؛ این معاونت نیز در جذب نیروهای انسانی متخصص و جذب پزشکان متخصص، توسعه فضای بیمارستان و افزایش وام بیماران صعب العلاج و پیگیری برای راه اندازی نخستین مرکز درمان ناباروری از نقش موثری برخودار بوده است.
وی در رابطه با معاونت توسعه دانشکده هم گفت: در جهت افزایش اعتبارات توسط معاونت توسعه دانشکده اتفاقات خوبی افتاده و ارتقای پروژه های عمرانی، بازسازی ساختمان های فرسوده و نوسازی ساختمان ها در حال پیگیری و انجام هستند.
عزتی ادامه داد: توسط معاونت توسعه جذب‌های خوبی در قالب نیروی انسانی پرستار، اتاق عمل ها و ریکاوری انجام شده است ضمن اینکه تامین فضای فیزیکی در ارائه خدمات را نیز معاونت توسعه برعهده دارد.
وی با اشاره به مدیریت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی مطرح کرد: یک کمبود کشوری دارو داریم که مدیریت با مکاتباتی که با وزارتخانه دارد، مقداری از کمبودها در زمینه آنتی بیوتیک مرتفع شده است.
به گزارش سیناپرس و به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، عزتی تصریح کرد: علاوه بر آن، بازدید مستمر و زیادی را از داروخانه‌ها و عطاری های سطح شهرستان مدیریت غذا و دارو دارند و مراکز غیرقانونی که مشغول ارائه خدمات غیرقانونی هستند، توسط این مدیریت پلمب می شود.

خروج از نسخه موبایل