فروش قابل توجه تسلا طی سه ماه گذشته

آمارهای رسمی شرکت خودروسازی تسلا نشان می دهد، تحویل این خودرو در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ با افزایش قابل توجهی مواجه شده است. این موضوع ثابت می کند، تسلا رفته رفته از فشار ناشی از رکود همه گیری کرونا خارج می شود.

به گزارش سیناپرس، شرکت خودروسازی تسلا روز دوشنبه گزارش داد: ۴۰۵ هزار و ۲۷۸  دستگاه خودرو در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ تحویل  مشتریان خود داده است. بر اساس این آمار مشخص می شود تحویل این خودرو در سه ماهه پایانی سال نسبت به ۳۴۳ هزار و ۸۳۰  دستگاه تحویل شده در سه ماهه سوم سال، افزایش داشت. این موضوع در حالی است که تسلا نتوانست به تمامی نیازهای بازار که رقمی حدود ۴۲۰ تا ۴۵۰هزار نسخه می رسید، پاسخ دهد.

این شرکت تولید کننده خودرو های برقی همچنین گزارش کرد: مجموع تحویل سالانه خود را به ۱ میلیون و ۳۱۰ هزار خودرو و کل تولید در سال ۲۰۲۲ را به ۱ میلیون و ۳۷۰ هزار دستگاه رساند.

گفتنی است، تسلا در اوایل دسامبر ۳۲۵۰ دلار و هفته گذشته ۷۵۰۰ دلار از قیمت مدل ۳ و مدل Ys که در ماه دسامبر در ایالات متحده تحویل داده شد، کم کرده و قیمت محصولاتش را کاهش داد. این شرکت همچنین در سه ماهه گذشته تخفیف هایی را در مکزیک و چین ارائه کرد.

به گزارش سیناپرس، در شرایطی که تسلا مجددا در حال بازپس گیری جایگاه خود در بازار جهانی است، تولید در دو کارخانه جدید آن، آستین و برلین، در ماه های اخیر افزایش یافته است. سخنگوی تسلا  در این رابطه گفت: این شرکت همچنین تولید کارخانه های خود در فرمونت و شانگهای را افزایش داده است.

مترجم: فاطمه کردی

منبع: english.news.cn

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا