نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

تقدیر از عملکرد شایسته پلیس فتا استان فارس

سینا

معاون اجرایی پلیس فتا فراجا با حضور در استان فارس از پلیس فتا بازدید و توان رزمی و سایبری را مورد ارزیابی قرارداد.

به گزارش سینا پرس فارس، سرتیپ دوم “حسین ابراهیمی” ضمن تقدیر بر عملکرد شایسته پلیس فتا استان فارس در حوزه‌های اجتماعی، پیشگیرانه و آموزش همگانی، بر استمرار این اقدامات و استفاده از ابتکار و خلاقیت در این راستا تأکید و یکی از رسالت‌های خطیر پلیس فتا را ارتقاء سواد رسانه‌ای مردم برشمردند.

ابراهیمی گفت: قطعاً با توجه به ویژگی‌های خاص فضای مجازی، استفاده از همه ظرفیت‌های استانی و هم‌افزایی درون و برون سازمانی برای ایجاد امنیت پایدار در فضای مجازی ضروری بوده و مسئول‌سازی سایر دستگاه‌ها، بهره‌وری از توان نخبگان، دانشگاهیان و صاحب نظران استانی بویژه در راستای ریشه‌یابی آسیب‌های نوین فضای مجازی و شناخت تدابیر پیشگیرانه کاربردی و عملیاتی کردن آنها می‌بایست در اولویت مأموریت‌های پلیس‌فتا در استان‌ها قرارگیرد.

معاون اجرایی پلیس فتا فراجا ادامه داد: امروز پلیس فتا، ضمن پاسخگو و موثر بودن، صاحب سبک است به گونه‌ای که آوازه توانمندی و کارآیی این پلیس از مرزهای ملی عبور کرده و با سرآمد شدن به یک پدیده جهانی تبدیل شده است؛ تا جایی که می‌توان از این پلیس الگوبرداری کرد.

گفتني است در ابتداي اين ديدار سرهنگ “امیرحسین سلیمانی” رئیس پلیس فتا استان با ارائه گزارشی عملکرد وضعیت فضای مجازی و فراوانی جرایم رایانه‌ای موجود در استان را تشريح كرد.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

خروج از نسخه موبایل