نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

تاثیر مخرب تحریم ها بر صنعت هواپیمایی روسیه

به گزارش سیناپرس، تحریم های گسترده اعمال شده علیه روسیه از سوی کشورهای غربی رفته رفته نمود بیشتری در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی و تجاری این کشور داشته و به تازگی شرکت های هواپیمایی این کشور برای خرید و دریافت هواپیماهای جدید دچار مشکل شده اند.

گزارش های رسمی و نیمه رسمی جدید نشان می دهد روسیه برای خرید و دریافت هواپیماهای جدید با مشکل مواجه شده و شرکت‌های هواپیمایی این کشور مذاکرات مقدماتی را با حداقل یک شرکت لیزینگ غربی برای خرید برخی از جت‌های دست دوم و زمین گیر شده در روسیه به دلیل تحریم‌ها انجام داده ‌اند.

به گفته مقامات اگاه، این پیشنهاد همچنان در دست بحث است و مشخص نیست تا چه حد امکان تائید درخواست فوق وجود داشته باشد.به گزارش سیناپرس، جزئیات مذاکرات انجام شده در این رابطه، در جریان دادرسی دادگاهی در ایرلند، منتشر شد. جایی که اجاره دهندگان اصلی این هواپیماها از بیمه گذاران برای دریافت غرامت شکایت کردند.

ادعا می شود که بیمه مجموعه شرکت بیمه آلفا ۶۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار برای خرید هفده هواپیمای اجاره ای به آئروفلوت پیشنهاد داده است. علاوه بر این، همانطور که SMBC Aviation Capital ادعا کرد، S7، شرکت هواپیمایی مستقر در روسیه، در مورد موضوع خرید با آن ها مذاکراتی داشته است.

مترجم: حمید تعالی

منبع: tass

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل