نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

اختصاص بودجه ۱۵۰ میلیارد ریالی برای توسعه دانشگاه محقق اردبیلی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از اختصاص بودجه ۱۵۰ میلیارد ریالی برای توسعه و تقویت دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

به گزارش سیناپرس اردبیل، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری امروز با سفر به استان اردبیل با حضور مسئولین استانی، بعد از ادای احترام به شهدای گمنام اردبیل، از پروژه‌های عمرانی در دست اجرای دانشگاه محقق اردبیلی بازدید کرد.

وی از اختصاص۱۵۰ میلیارد ریال برای توسعه و تقویت دانشگاه محقق اردبیلی خبرداد و گفت: از ظرفیت های دور اول سفر ریاست جمهوری بخوبی در استان استفاده نشده است به طوری که امیدواریم برای کاستی های پیش رو در سفر بعدی برنامه ریزی های لازم از سوی روسای دانشگاه و مسئولان استانی اتفاق بیفتد.

وی از عملیات اجرای فاز ۳ دانشکده فنی و مهندسی، ساختمان آموزشی، خوابگاه دانشجویی و استخر پروژه های عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی بازدید و بعد از آن در جمع اساتید دانشگاه محقق اردبیلی حضور پیدا کرد.

زلفی گل همچنین برای حل مشکلات خوابگاه دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی و کمک به تجهیز کارگاه‌های دانشگاه فنی و حرفه ای استان اردبیل قول مساعد داد.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری ادامه داد: ۱۵۰ میلیارد ریال برای توسعه و تقویت دانشگاه محقق اردبیلی اختصاص یافته است به طوری که از این رقم ۸۰ میلیارد ریال آن چند روز گذشته به حساب دانشگاه واریز شده و مابقی آن هم تا پایان سال واریزخواهد شد.

زلفی گل با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی از حیث رعایت نسبت تعداد اعضای هیات علمی به شمار کارمندان جزو دانشگاه‌های تراز اول کشور است، اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه بر رعایت این اصل اهمیت قائل بوده و بودجه این قبیل دانشگاه‌ها را افزایش می‌دهد.

خروج از نسخه موبایل