نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

سفیر، آموزشگاهی به وسعت ایران

آموزشگاه زبان سفیر، آموزشگاهی به وسعت ایران است.چرا؟ در این مقاله با ما همراه باشید.

وقتی صحبت از یادگیری زبان انگلیسی می‌شود، نام آموزشگاه‌های معتبر،  در ذهن تداعی می‌شود.آموزشگاه سفیر، یکی از همین آموزشگاه‌های موفق در کشور است.تعیین سطح زبان سفیر و کلاس زبان سفیر، در کل ایران شناخته شده است و بسیاری از افراد دوست دارند یادگیری زبان انگلیسی یا فرانسه را با این آموزشگاه شروع کنند. بسیاری از زبان آموزان، دیدگاه مثبت و متفاوتی به این آموزشگاه دارند. اگر دوست دارید در مورد آموزشگاه سفیر، بیشتر بدانید، حتما این مطلب را تا انتها بخوانید. ما چند پرسش اساسی مطرح کرده و به آن پاسخ داده‌ایم که شاید، سوالات شما هم باشد.
1.    آموزشگاه سفیر، چه خدماتی را برای زبان آموزان ارائه می‌کند؟
2.    مزایای یادگیری زبان در آموزشگاه سفیر، چیست؟
3.    دیدگاه زبان‌آموزان نسبت به آموزشگاه سفیر، چه می‌باشد؟
4.    آیا هزینه‌های کلاس زبان در سفیر، مقرون به صرفه است؟
5.    تعداد زبان‌آموزان سفیر چقدر است؟

بهترین خدمات آموزشگاه سفیر برای زبان آموزان در کشور

یکی از آموزشگاه‌های معروف زبان در ایران، آموزشگاه زبان سفیر است. این آموزشگاه خدمات متنوع و بسیاری را در اختیار زبان آموزان قرار می‌دهد. خدمات این آموزشگاه در زمینه‌ی زبان‌های خارجی مانند انگلیسی و فرانسه ارائه می‌شود. این دپارتمان آموزشی، شامل قسمت‌های مختلفی است. برای مثال، دپارتمان تخصصی انتشارات سفیر، دپارتمان تولید محتوا، باشگاه فرهنگی ورزشی و چندین واحد اداری دیگر، از جمله بخش‌های مختلف این آموزشگاه است.
آموزشگاه سفیر از سال 1378 تا به امروز، زبان آموزان بسیار زیادی را تربیت کرده است. خدمات این آموزشگاه در حوزه‌ی زبان انگلیسی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان و در حوزه‌ی زبان فرانسه، مخصوص بزرگسالان است که به صورت تخصصی از ابتدا تا انتها ارائه می‌شود.
آموزشگاه زبان سفیر، به صورت کاملا تخصصی، تعیین سطح زبان انجام می‌دهد. در واقع افرادی که قرار است در کلاس زبان سفیر ثبت نام کنند، باید تعیین سطح  را انجام دهند. این آموزشگاه علاوه بر کلاس‌های زبان کودک و نوجوان و بزرگسال، یک سری خدمات جانبی هم ارائه می‌کند که شامل موارد زیر است:
•    برگزاری وبینارهای آموزش محور
•    تور یک روزه زبان انگلیسی
•    برگزاری آزمون آزمایشی آیلتس
•    دوره هنرهای نمایشی
•    کارگاه‌های آموزشی در تهران
•    انگلیسی در سینماتک

طلایی‌ترین مزایای سفیر که هیچ کجا پیدا نمی‌کنید

یادگیری زبان انگلیسی و فرانسه در آموزشگاه سفیر، مزیت‌های فراوانی دارد. این آموزشگاه کاملا به صورت تخصصی، زبان آموزان را تربیت می‌کند و در همه حال، پشتیبان آن‌ها خواهد بود تا زبان مورد نظر خود را مثل زبان مادری صحبت کنند. بسیاری از افرادی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند و یا تصمیم به مهاجرت گرفته‌اند، در آموزشگاه سفیر ثبت نام می‌کنند.
1.    به راحتی، هر کجای ایران که باشید، می‌توانید به نزدیک‌ترین شعبه‌ی آموزشگاه سفیر مراجعه کرده و ثبت نام کنید.
2.    شهریه‌ی مناسب به همراه تسهیل شرایط پرداخت
3.    امکان بهره‌مندی از کلاس‌ها و دوره‌های خصوصی
4.    وبینارهای آموزشی مختلف
5.    تعیین سطح زبان سفیر برای افرادی که قصد دارند ادامه‌ی کلاس‌های خود را با سفیر بگذرانند.
6.    کارگاه‌های مختلف برای آمادگی در آزمون آیلتس
7.    بهره‌مندی از کلاس‌های آنلاین
8.    آموزشگاه سفیر، فروشگاه کتاب و ملزومات زبان انگلیسی دارد که بسیاری از آموزشگاه‌های زبان، فاقد این امکان هستند.
9.    استفاده از اساتید و معلمان نمونه و مجرب زبان
10.    امکان استفاده از باشگاه مشتریان و باشگاه کتابخوانی سفیر

چرا آموزشگاه سفیر از دیدگاه زبان آموزان، بهترین است؟

وقتی زبان آموزان، وارد یک آموزشگاه زبان می‌شوند، فارغ از سن و سال و جنسیت، خواهان یک استاد خوب و با تجربه هستند. آن‌ها توقعی جز این ندارند که در مدت زمانی خاص و برنامه ریزی شده، به آن سطح از زبان که می‌خواهند، برسند. خوشبختانه تا به امروز و با گذشت 23 سال از تاسیس این آموزشگاه، دیدگاه‌های مثبت زیادی در مورد سفیر وجود دارد. اگر هم دیدگاهی منفی وجود داشته است، مسئولان این مجموعه سعی در رفع آن کرده‌اند.

کلاس زبان سفیر، همخوانی هزینه و کیفیت

یکی از دغدغه‌های افرادی که قصد دارند زبان انگلیسی یا فرانسه را یاد بگیرند، شهریه‌ی کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی است. با توجه به اوضاع اقتصادی حال حاضر کشور، شاید پرداخت یک جا و کامل هزینه‌ی یادگیری زبان کمی سخت باشد. اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که پرداخت شهریه‌ی یادگیری زبان، هزینه نیست، بلکه یک نوع سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.
 مطمئن باشید، آموخته‌های شما، ارزش بالاتری نسبت به پولی که پرداخت می‌کنید، دارد. شما با یادگیری زبان می‌توانید ادامه تحصیل دهید یا مهاجرت کنید. حتی می‌توانید آنقدر حرفه‌ای شوید که در آموزشگاه‌های زبان، به عنوان مدرس، مشغول شوید.

آموزشگاه سفیر با سابقه و شناخته شده در حوزه آموزش زبان

یادگیری زبان خارجی، یکی از بهترین تجربیات زندگی می‌تواند باشد. به شرطی که استاد خوب، کتاب خوب و شرایط خوبی فراهم باشد تا شما بتوانید از یادگیری خود، لذت ببرید. آموزشگاه سفیر، به عنوان یک آموزشگاه مجرب و حرفه‌ای، شما را در این مسیر، پیش خواهد برد. شما می‌توانید برای ثبت‌نام در دوره‌های حضوری یا غیر حضوری این آموزشگاه، به سایت این دپارتمان به آدرس www.gosafir.com/fa مراجعه کنید و یا با تلفن 02184346 تماس بگیرید.

رپورتاژ آگهی

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل