نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

معرفی فروشگاه اینترنتی پاساژ

پاساژ یک مکان برای فروشگاه ­های اینترنتی مد و پوشاک در بستر وب است که در آن فروشگاه­ های مختلف می ­توانند محصولات خود را به فروش برسانند. این پلتفرم دقیقا چیزی مشابه یک مرکز خرید واقعی است که در بستر وب پیاده سازی شده و امکان خرید و فروش را برای هزاران فروشگاه فراهم کرده است.

این پلتفرم، در سال 1395 راه اندازی شد و خودش به طور مستقیم در تهیه و فروش هیچ کالایی نقش ندارد. از مزیت­ های آن این بوده که فروشنده های مختلف می توانند در آن کالای خود را به فروش برسانند بدون اینکه پلتفرم مادر نقش زیادی در برندینگ آنها داشته باشد.

مزایای فروشگاه اینترنتی پاساژ

راه اندازی سریع، راحت و بدون صرف هزینه فروشگاه اینترنتی، بی نیازی از صرف زمان برای جذب مشتری، ارائه کالا به طیف زیادی از مشتریان، ارائه آسان خدمات فروشگاهی، مدیریت کامل فروشنده بر فروشگاه خود، برخی از مزیت های پاساژ برای فروشندگان به شمار می روند.

به نقل از Influencer MarketingHub

یکی از معروف ترین فروشگاه های آنلاین خارجی، وب سایت H&M است که مدهای مقرون به صرفه را دارد. محصولات در دسته بندی های مختلف، از جمله پوشاک زنانه، پوشاک بچگانه، و اکسسوری و … در این فروشگاه موجود می باشند.

دسته­ بندی محصولات در فروشگاه پاساژ

در حال حاضر 31 دسته ­بندی اختصاصی پوشاک برای این پلتفرم مشخص شده که بیشتر آنها به پوشاک بانوان اختصاص دارد. در ادامه کار با بیشتر شدن تعداد فروشنده ها این احتمال می رود که تعداد دسته بندی های بیشتر را نیز شاهد باشیم. دسته بندی های فعلی فروشگاه به شکل مختصر عبارتند از:

ثبت نام در وبسایت و کلاب

شما می ­توانید به راحتی از طریق وبسایت مجموعه به عضویت پاساژ کلاب دربیایید. برای این کار لازم است که با شماره تلفن همراه خود در سایت ثبت نام کنید. در این کلاب می توانید از طریق خرید کردن سکه بگیرید و سپس سکه های خود را برای دریافت تخفیف های مختلف خرج کنید.

تخفیف های سایت پاساژ از 6 هزار تومان شروع و تا 20 هزار تومان ادامه پیدا خواهد کرد. البته شما می توانید از طریق سکه های خود بر روی اشتراک یک ماهه یا 3 ماهه نماوا تخفیف 35 درصدی نیز بگیرید.

چگونه در پاساژ یک فروشگاه داشته باشیم؟

پاساژ این امکان را برای فروشندگان مختلف فراهم آورده تا بتوانند محصولات خود را از طریق این بستر به فروش برسانند. در حال حاضر بیش از 15 هزار فروشگاه بر روی این پلتفرم مشغول به کار هستند که خود نشان دهنده میزان محبوبیت آن است.

راه اندازی و ساخت فروشگاه در این پلتفرم کاملا رایگان بوده و حتی این پلتفرم از شما هیچ درصدی بابت فروش محصولات دریافت نخواهد کرد.

مزیای فروش از طریق پاساژ چیست؟

شما با ساخت فروشگاه در این پلتفرم، نیاز به هزینه اضافی برای استفاده از آن را ندارید. پاساژ یکی از فروشگاه های محبوب اینترنتی و محصولات شما می تواند به سادگی از طریق آن به فروش برود. برای عرضه محصولات در این پلتفرم محدودیتی در نظر گرفته نشده و شما برای عرضه کاملا آزاد هستید.

اپلیکیشن پاساژ

این فروشگاه پوشاک تنها در محدوده وبسایت اینترنتی خلاصه نمی­شود. با این وجود که امروزه دستگاه های موبایلی به راحتی می توانند فروشگاه های اینترنتی را پشتیبانی کنند اما هنوز رابط کاربری اپلیکیشن ها محوبیت بیشتری دارد و استفاده از آنها راحت تر است.

به همین دلیل این برنامه تلاش کرده تا با ساخت اپلیکیشنی اختصاصی این راحتی را هم به فروشندگان و هم به خریداران هدیه کند. با استفاده از این اپ، محصولات شما همیشه در دسترس هزاران خریدار مختلف خواهد بود. این اپلیکیشن از طریق مایکت، سیب اپ، بازار و گوگل پلی قابل دسترسی است.

قابلیت چانه ­زنی در پاساژ

در پاساژ می­توانید پس از انتخاب محصول خود و جزییات آن بر سر قیمت چانه بزنید. گزینه چانه­زنی درست در کنار گزینه قرمز رنگ افزودن به سبد خرید قرار گرفته و شما باید روی آن کلیک کنید. پس از آن باید تعداد محصول مورد نظر شما مشخص شود.

حالا باید قیمت پیشنهادی خود را وارد نمایید. فروشنده می­تواند قیمت پیشنهادی شما را بررسی کند و در صورت امکان با آن موافقت نماید. به این شکل شما می­توانید از تخفیف مورد نظر خود برخوردار شوید.

حفظ حقوق خریدار و فروشنده در پاساژ

فروشگاه پاساژ، قوانین سفت و سختی برای فروش محصولات مشخص کرده تا اعتماد بین خریدار و فروشنده همواره حفظ شود و هیچکدام از طرفین به دردسر دچار نشوند.

در مقابل حقوق فروشندگان نیز حفظ خواهد شد و آنها در بستری قابل اعتماد فعالیت شان را پیش می برند. برای اینکه از این قوانین آگاهی دقیقی پیدا کنید کافی است مطالب مربوط به شرایط استفاده و قوانین فروشندگان را در وبسایت بخوانید.  

رپورتاژ آگهی

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل