نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران پژوهشگاه رویان

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری با حضور رئیس، معاونین و جمعی از اساتید و پژوهشگران در محل سالن همایش‌های پژوهشگاه رویان برگزار شد.

دکتر پروانه افشاریان، معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه رویان در گزارشی جامع در خصوص دستاورهای فناورانه گفت: با همت و تلاش پژوهشگران سه پژوهشکده و مراکز علمی – تخصصی پژوهشگاه رویان، رتبه‌های خوبی را در ارزیابی‌های مراکز علم‌سنجی از جمله مرکز سنجش و پایش علم (ISC) کسب کرده‌ایم و پژوهشگاه رویان پس از سازمان پژوهش‌های علمی صنعتی ایران، در صدر این جدول قرار دارد.

معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه رویان به فاصله و شکاف بین پژوهش و فناوری اشاره کرد و افزود: دفتر فناوری معاونت پژوهشی از طرح های فناورانه کلیه پژوهشگران در هر سطح تحصیلی استقبال می‌کند و امیدواریم بتوانیم نتیجه کلیه پژوهش‌ها را به محصول قابل استفاده در فناوری تبدیل کنیم.

در پایان این مراسم  از پژوهشگران منتخب پژوهشگاه رویان به شرح زیر تقدیر شد:

همچنین از دکتر مسعود وثوق، بخاطر موفّقیت در مدیریت گروه و دستیابی به تغییر وضعیت گروه پزشکی بازساختی رویان از رتبه 16 به 8 در ارزشیابی جهاد دانشگاهی تقدیر شد.

مقاله‌های ارزشمند دکتر مسعود وثوق و دکتر حامد دائمی به ترتیب با عناوین: The Optimized Formulation of Tamoxifen-Loaded Niosomes Efficiently Induced Apoptosis and Cell Cycle Arrest in Breast Cancer Cells و Antibacterial Host-Guest Intercalated LDH-Adorned Polyurethane for Accelerated Dermal Wound Healing از مهمترین رویدادهای پژوهشی امسال در حوزه انتشار مقاله‌های پژوهشی بود که بیشترین استنادها را تاکنون دریافت کرده‌اند.

خروج از نسخه موبایل