نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

تجلیل از عضو معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی فارس

سینا

به مناسبت هفته پژوهش، طی مراسمی با حضور استاندار، روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی و جمعی از مدیران کل، فعالان حوزه پژوهش و فناوری، اساتید، دانشجویان و محققان، از پژوهشگران برتر استان فارس تجلیل شد.

به گزارش سینا پرس فارس، همزمان با هفته پژوهش و فناوری، صبح امروز سه‌شنبه 22 آذرماه، طی مراسمی از پژوهشگران برتر و برگزیده دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، موسسه‌های پژوهشی و سازمان‌ها و نهادهای اجرایی در استان فارس، قدردانی و تجلیل شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم از علی زارعی به عنوان پژوهشگر برتر جهاد دانشگاهی فارس به همراه دیگر پژوهشگران برتر استان با اهدای لوحی قدردانی و تجلیل شد.

زارعی دانش‌آموخته دکترای زیست‌شناسی ژنتیک مولکولی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است که به عنوان عضو پژوهشگر گروه ژنتیک انسانی معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی فارس، مشغول به فعالیت است.

شایان ذکر است جهاد دانشگاهی فارس نیز همچون دیگر دستگاه‌های اجرایی استان در این نمایشگاه که در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز برگزار گردید، فعالیت‌ها و دستاوردهای پژوهشی خود را در معرض دید عموم و علاقه‌مندان به این حوزه قرار داده است.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

خروج از نسخه موبایل