تیم‌های برتر چالش توسعه فناوری حوزه شناختی معرفی شدند

تیم های برتر چالش توسعه فناوری، محصولات و خدمات شناختی ویژه اختلالات نورولوژیکی و روانپزشکی تحت حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی تعیین و معرفی شدند.

در اختتامیه چالش توسعه فناوری، محصولات و خدمات شناختی، ۱۵ تیم بعد از گذراندن دوره دو ماهه پیش شتابدهی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت تیم‌های برتر مشخص شدند.

هر یک از تیم‌های پذیرش شده طی دوره پیش شتابدهی در زمینه‌های فنی، کسب و کار و شناختی به مدت ۱۰ ساعت جلسات منتورینگ اختصاصی دریافت کردند. همچنین برای تیم‌ها در دسته‌های بازی‌های دیجیتال، اپلیکیشن‌ها و فناوری‌های پیشرفته سه کارگاه مجزا با عنوان انتقال تجربه با تدریس اساتید برگزار شد.

به نقل از ستاد توسعه علوم شناختی، در این رقابت‌ها تیم‌های “به من نخند با من بخند”، “استفاده از فناوری واقعیت مجازی برای بهبود عملکردهای شناختی” ،”مادربون” ،” نوجان” و” پرک کبوتر نامه‌رسان” به عنوان تیم‌های برتر چالش توسعه فناوری، محصولات و خدمات شناختی انتخاب شدند.

در این چالش به تیم اول تا پنجم از ۲۰۰ میلیون تا ۸۰ میلیون ریال جایزه نقدی و سوبسید فروش تا سقف ۶۰۰ میلیون ریال به هر تیم (جمعا تا سقف ۳ میلیارد ریال) در بازه یک ساله اختصاص می‌یابد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا